۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۳۹۸۰۴
امام جمعه کرمان:

داعش آخرین حیله دشمن نیست

نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: مستکبران عالم پس از پایان داعش دنبال توطئه دیگری برای ضربه زدن هستند و این مهم هوشیاری همه ما به ویژه نیروهای امنیتی و نظامی را می طلبد.
حجت الاسلام جعفری، نماینده ولی فقیه در کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سیدیحیی جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: داعش و امثال این گروه تروریستی برای مقابله با جمهوری اسلامی به وجود آمدند و داعش در عراق و سوریه پیشرفت هایی داشت؛ جنایات این گروه تروریستی و بی رحمی آنها برای همه مشهود بود و به حدی ناراحت کننده هستند که انسان از گفتن آن شرم دارد؛ خوشبختانه پایان داعش در سوریه و عراق را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: برادر عزیز و ارزشمند سردار سلیمانی پایان داعش را به مقام معظم رهبری اعلام کرد و ماهم از زحمات ایشان تشکر می کنیم؛ رهبر انقلاب در پاسخ نامه حاج قاسم تأکید کردند که نسبت به مکر دشمن غافل نباشیم؛ مستکبران عالم دنبال توطئه دیگری برای ضربه زدن هستند و این مهم هوشیاری همه ما به ویژه نیروهای امنیتی و نظامی را می طلبد.

امام جمعه کرمان گفت: بنده از ابتدای انقلاب 38 سال است که امام جمعه کرمان بوده و حال به دوران بازنشستگی رسیدم و مشکلات پیری اجازه کار نمی دهد بنابراین لازم است فردی که از لحاظ قدرت جسمانی قوی تر باشد این مسؤولیت را به عهده گیرد؛ می دانم به علت پیرسالی نتوانستم به خوبی خطبه ها را بخوانم و از همه مردم به ویژه روحانیت معزز عذرخواهی می کنم و از یاری های جامعه روحانیت و حوزه علمیه کرمان تشکر دارم.

وی ادامه داد: حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کیش به عنوان امام جمعه کرمان در چند روز آینده معرفی خواهند شد. همه مردم باید از یک امام جمعه حمایت کنند تا وی موفق شود؛ خواص جامعه، روحانیان و دانشگاهیان باید تلاش کنند تا نماز جمعه هر چه با شکوه تر برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: بنده با حکم امام راحل به امامت جمعه کرمان منصوب شدم و فراز و نشیب های زیادی در این 38 سال که به یاری خداوند به موفقیت گذشت؛ روحانیت کرمان و ائمه موقت جمعه سنگ تمام گذاشتند و برای همه آرزوی توفیق می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری با اشاره روایتی از رسول خدا، اظهار داشت: شبیه ترین شخص به رسول خدا از لحاظ اخلاقی کسی است که خلق نیکویی داشته و دارای حلم و بردباری باشد؛ افزون بر آن به اقوام خود نیکو کار بوده و انصاف داشته باشد؛ وقتی دو نفر اختلافی پیدا می کنند و کسی می خواهد قضاوت کند باید بدون در نظر گرفتن تعلقات واکنش نشان دهد و همچنین جایی که مقصر بود به راحتی اشتباهش را قبول کند و در صدد رفع آن اقدام کند./9704/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات