۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۳۹۸۴۰
مدیر حوزه علمیه لرستان:

طلاب لرستانی با تکیه بر روحیه بسیجی در مناطق زلزله زده خدمت می کنند

مدیر حوزه علمیه لرستان تفکر و روحیه بسیجی را مهم ترین ویژگی طلاب عنوان کرد و گفت: جمعی از طلاب لرستانی بسیجی وار در مناطق زلزله زده کرمانشاه حاضر شده و در عرصه تبلیغ و دلداری به بازماندگان فعالیت می کنند.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به مناسبت هفته بسیج طلاب بسیج استان لرستان به همراه دیگر بسیجیان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

وی بیان اهمیت و جایگاه بسیج، نقش بسیج در پیشرفت جامعه، آثار و برکات بسیج در عرصه های مختلف را از جمله محورهای سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع بسیج طلاب عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه لرستان در ادامه با اشاره به روحیه و تفکر بسیجی و جهادی طلاب استان خاطرنشان کرد: طلاب ما در عرصه های مختلف و با توجه به نیازهای جامعه همواره با تکیه بر روحیه بسیجی در صحنه حاضر می شوند.

وی با یادآوری به اینکه در مراسم پیاده روی اربعین 515 طلبه لرستانی برای حضور در جمع زائران و خدمت رسانی به زوار به کنگره عظیم اربعین اعزام شدند، خاطرنشان کرد: امروزه نیز برای خدمت رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه نیز جمعی از طلاب به صورت داوطلبانه و خودجوش آماده اعزام به کرمانشاه شدند.

حجت الاسلام میناپور با بیان اینکه هیچگونه اجباری در اعزام طلاب به مناطق زلزله زده وجود ندارد، عنوان داشت: طلاب لرستانی با تکیه بر تفکر بسیجی و روحیه جهادی و انقلابی همواره در هر عرصه ای اعلام آمادگی دارند.

وی در ادامه مهم ترین ویژگی طلبه بودن را همین تفکر بسیجی و انقلابی خواند و اظهار داشت: روحیه انقلابی طلاب همواره بهترین الگو برای جوانان بوده و هست و تیکه بر این روحیه رمز موفقیت آنان است.

مدیر حوزه علمیه لرستان در ادامه یادآور شد: از سوی مرکز مدیریت و مرکز خدمات حوزه علمیه استان اعلام جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای هموطنان در استان کرمانشاه شده است و کمک های مردمی به دست هموطنان زلزله زده رسیده می شود./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات