۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۵۳۹۸۸۱
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه لرستان:

اخلاص عمل مهم ترین رمز موفقیت بسیج است

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه لرستان با اشاره به موفقیت بسیج در عرصه های مختلف، گفت: اخلاص عمل و تکیه بر روحیه جهادی مهم ترین ویژگی بسیج در عرصه های مختلف است.
حجت الاسلام حسینی دانشگاه لرستان

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی، مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل بیان داشت: امام راحل با تشیکیل بسیج مستضعفان مردم را از زیر سلطه زورگویان که حق انان را پایمال می کردند، نجات داد.

وی افزود: امام خمینی(ره) را امام مستضعفان، دردمندان و رنج کشیدگان بود و ایستادگی و تکیه بر توان داخلی و نیروهای خودی را به ملت ایران آموزش داد و امروز مهم ترین درسی که می توان از تشکیل بسیج مستضعفان گرفت تکیه بر نیروی خودی و مقابله با زور و ستم است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه امام راحل با هدایت مستضعفان به آنان درس حرکت جهادی را آموزش داد و به اقشار مختلف یاد داد که در انجام امور به دیگران دل نبندند، ادامه داد: با تکیه بر توان خود و حرکت جهادی عرصه های مختل را فتح کنند.

وی در ادامه با یادآوری به اینکه نیروهای بسیجی در دوران جنگ تحمیلی به خوبی در برابر مستکبران ایستادگی کردند، عنوان داشت: حضور نیروهای بسیجی موجب شد نه تنها صدام بلکه همه مستکبران پشت صدام در دوران جنگ تحمیلی شکست بخوردند.

حجت لاسلام حسینی دلاورمردی، اخلاص عمل، ایمان قوی و روحیه جهادی را رمز موقیت نیروهای بسیجی دانست و گفت: این ویژگی ها و مقاومت نیروهای بسیجی رمز پیروزی بر داعش و حامیان آنان بود.

وی در ادامه با بیان اینکه پیروزی سوریه و عراق پیروزی مقاومت بود، خاطرنشان کرد: هرکجا که روحیه بسیجی وارد کار شود توطئه های دشمنان در هم می شکند و جبهه مقاومت پیروز است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با تشکیل بسیج مستضعفان به مردم یاد داد که اگر با اراده و اخلاص وارد میدان عمل شوند بدون شک پیروز میدان خواهند شد و این مهم ترین درسی است که می توان از روحیه بسیجی گرفت./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات