۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۳۹۹۸۲
حجت الاسلام والمسلمین حسینی آملی:

بسیج، پیوند بعثت، غدیر، عاشورا و انتظار است

استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: بسیجی یعنی انقلابی و انقلابی بودن به معنای همپایی با اسلام ناب محمدی است که از فطرت سلیم الهی انسان نشأت می گیرد.
استاد حسینی آملی

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی آملی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه انقلاب، بسیج و تدین الفاظی هستند که در مقام عمل با یکدیگر تفاوتی ندارند، گفت: انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال 57،  تداوم اهداف انبیای الهی به امر خداوند بود.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند «من در جمع شما باشم یا نباشم، نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتند»؛ بسیجی ها در حقیقت این فرمان امام راحل را پیگیری می کنند و با فعالیت های خالصانه خودشان اجازه نمی دهند انقلاب اسلامی به دست نااهلان بیفتد.

وی بسیج را اینگونه توصیف کرد: سازمان بسیج وظیفه کادرسازیِ صیانتِ از انقلاب را برعهده دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی آملی خاطرنشان کرد: بسیجی یعنی انقلابی و انقلابی بودن به معنای همپایی با اسلام ناب محمدی است که از فطرت سلیم الهی انسان نشأت می گیرد.

امیرمؤمنان و حضرت زهرا بهترین نمونه های یک بسیجی هستند

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به نامه 23 نهج البلاغه ابراز داشت: امیرمؤمنان(ع) و حضرت زهرا(س) بهترین نمونه یک بسیجی هستند که همه هستی خودشان را در همه جانبه ماندن اسلام فدا کردند.

بسیج، پیوند بعثت، غدیر، عاشورا و انتظار است

وی در پایان با بیان اینکه بسیج در حقیقت پیوند بعثت، غدیر، عاشورا و انتظار است، عنوان کرد: بسیجی یعنی انقلابی و انقلابی یعنی علوی و فاطمی ماندن تا ظهور مهدوی؛ بر این اساس باید سعی کنیم روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهیم تا جامعه به سوی سعادت رهنمون شود./841/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات