۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۵۴۰۱۶۵

جشن میلاد پیامبر اکرم در یمن برگزار شد

دفتر انصار الله یمن در شهرستان شبام کوکبان استان المحویت، مراسم جشنی را به مناسبت نزدیک شدن ولادت حضرت محمد (ص) برگزار کرد.
یمن

به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر انصار الله یمن در شهرستان شبام کوکبان استان المحویت، مراسم جشنی را به مناسبت نزدیکی ولادت حضرت محمد (ص) برگزار کرد.

در این مراسم مسؤولان، شیوخ و اهالی این شهر حضور یافتند.

عبد الله عباس الحمزی استاندار این شهر، فرا رسیدن میلاد نبوی (ص) را تبریک گفت و اشاره کرد: این مناسبت با اوضاع بسیار سختی است که کشورمان برای سومین سال با آن رو به رو است و این نتیجه تداوم تجاوز ظالمانه عربستان سعودی است که همه زندگی ما را هدف قرار داده است.

وی به عظمت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) که برای هدایت، بشارت و هشدار آمدند و بشریت را از شرک و گمراهی نجات دادند و به سوی حق هدایت کردند، اشاره کرد.

الحمزی تاکید کرد: زنده نگه داشتن میلاد حضرت نبی اکرم (ع)، در واقع زنده نگه داشتن سنت نبوی و فرصتی است برای فراگیری درس عزت، بزرگی، بخشش، دوستی و صلح است که پیامبر ما (ص) پیام آور آن بوده است.

وی از ملت یمن به خاطر برگزاری این مراسم بزرگ با وجود بزرگترین تجاوز وحشیانه خارجی که از ارتکاب وحشی ترین جنایت های جنگی که در تاریخ سابقه ندارد، باکی ندارد، تشکر کرد.

برگزاری این مراسم ها پیام محکمی به کشور های جهان به ویژه کشور های متجاوز دارد که مضمون آن اقتدار و مقاومت یمنی ها در مقابله با تجاوز ظالمانه است./۹۹۴/ب۱۰۲/ف

منبع: حوزه

ارسال نظرات