۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۵۴۰۲۵۶
امام جمعه پلدختر:

بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه درگرو فعالیت تبلیغی روحانیان است

امام جمعه پلدختر تبلیغ را امری مهم برای روشنگری در جامعه خواند و گفت: با استفاده از ظرفیت های تبلیغی و نهادهای فرهنگی باید در این زمینه ایفای نقش کرد.
امام جمعه پلدختر

حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان اهمیت و ضرورت تبلیغ در جامعه و نهادینه سازی ارزش های دینی بیان داشت: تبلیغ به موقع و اثرگذار لازمه بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه است.

وی با اشاره به نقش مبلغان و مروجان دین در راستای نهادینه سازی ارزش های دینی و تحکیم بخشی به باورهای دینی افزود: تبیین این مهم در نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی مؤثر است.

امام جمعه پلدختر پیروی از سیره وسنت اهل بیت(ع) و سبک زندگی اسلامی در ارتقای معنویت جامعه مؤثر خواند و خاطرنشان کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

وی با بیان اینکه ارتقا بصیرت اجتماعی در مقابله با هجمه های فرهنگی مؤثر است، ادامه داد: ارتقای فرهنگ دینی و بصیرت اجتماعی بهترین راه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان بوده و در مصون سازی نسل جوان در برابر این هجمه ها مؤثر است.

حجت الاسلام سوری اظهار داشت: مبلغان با بهره مندی از فرصت های تبلیغی باید در راستای بصیرت بخشی و هوشیار ساختن نسل جوان و نوجوان گام بردارند و در تربیت دینی جامعه نقش آفرین باشند.

امام جمعه پلدختر بیان داشت: برای نقش آفرینی در عرصه فرهنگی و تقویت فرهنگ دینی و اجتماعی جامعه باید از ظرفیت نهادهای فرهنگی و حوزه های علمیه به خوبی بهره مند شد و متولیان امر به این مهم توجه داشته باشند./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات