۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۵۴۰۶۱۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

رژیم آل خلیفه مجری سیاست های سعودی ها در بحرین است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران به دخالت های مستقیم آل سعود جنایت کار در امور بحرین اشاره کرد و گفت: رژیم آل خلیفه مجری سیاست های سعودی در این کشور است و از خود هیچ اختیاری ندارد.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از روحانیان شهرستان نکا با محکوم کردن اقدامات آل خلیفه بر علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم، گفت: رژیم آل خلیفه هر اقدامی که بر علیه مرجعیت دینی این کشور انجام دهد به طور حتم عواقب سنگینی برای آنها در پی خواهد داشت.

مسؤول حوزه علمیه نکا در ادامه سخنان خود با اشاره به این که بر اساس اخبار دریافتی حال این مرجع دینی بسیار وخیم است، افزود: متأسفانه رژیم جنایت کار آل خلیفه اجازه درمان این مرجع دینی را نمی دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل خلیفه باید بدانند که عواقب هر گونه اتفاقی که برای مرجعیت دینی این کشور بیافتد مستقیماً متوجه آنها خواهد بود، تصریح کرد: این رژیم دیکتاتوری فکر می کند با حبس خانگی آیت الله عیسی قاسم می تواند مانع از خروش مردمی علیه دیکتاتوری در این کشور شود.

عضو شرای حوزه علمیه مازندران به دخالت های مستقیم آل سعود جنایت کار در امور بحرین اشاره کرد و گفت: رژیم آل خلیفه مجری سیاست های سعودی در این کشور است و از خود هیچ اختیاری ندارد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که دشمنی آشکار آل سعود و آل خلیفه با مرجعیت دینی شیعه سابقه تاریخی دارد، خاطرنشان کرد: سعودی های جنایت کار با دلارهای نفتی خود به دنبال کسب قدرت در منطقه هستند درحالی که نمی دانند که پول و ثروت برای آنها قدرت به ارمغان نخواهد آورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رژیم جنایت کار آل خلیفه به دنبال ترور تدریجی آیت الله شیخ عیسی قاسم است، تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید در برابر این اقدام ضد انسانی آل خلیفه واکنش نشان دهند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه علمای اسلام در برابر اقدامات رژیم جنایت کار آل خلیفه سکوت کرده اند، خاطرنشان کرد: سکوت در برابر اقدامات ضد انسانی آل خلیفه موجب افزایش فشار این رژیم جنایت کار بر ضد شیعیان این کشور خواهد شد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که آل خلیفه در طی سال های اخیر همه تلاش خود را برای سرکوب قیام شیعیان این کشور به کار گرفته است، تصریح کرد: این رژیم دیکتاتوری مستبد روزهای پایانی عمر خود را می گذراند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رژیم جنایت کار آل خلیفه از ترس گسترش قیام های مردمی، رهبر شیعیان این کشور را در حبس خانگی نگه داشته است، خاطرنشان کرد: این رژیم جنایت کار فکر می کند با حبس آیت الله شیخ عیشی قاسم، می تواند از عصبانیت مردم این کشور علیه خود بکاهد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تنفر نسبت به اقدامات رژیم آل خلیفه هر روز بیشتر می شود، تصریح کرد: این رژیم دیکتاتور و جنایت کار باید هر چه زودتر به اقدامات ضد انسانی و اسلامی خود علیه شیعیان این کشور به ویژه آیت الله شیخ عیشی قاسم پایان دهد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که اقدامات وحشیانه آل خلیفه مورد تأیید هیچ دین و آیینی نیست، خاطرنشان کرد: آل خلیفه دیکتاتوری مستبد و رژیمی غیر دموکراسی است که بر بحرین مسلط شده و امروز نیز مجری سیاست های سعودی ها در این کشور است.

مسؤول حوزه علمیه نکا با اشاره به این که آل خلیفه در سرکوب شیعیان این کشور مشی سعودی ها را دنبال می کند، تصریح کرد: آل سعود جنایت کار با به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر، خصومت و دشمنی خود با شیعیان را آشکار کرد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که سعودی ها در جنایت و کودک کشی امروز هم پیمان رژیم صهیونیستی هستند، خاطرنشان کرد: مردم بی گناه یمن ماه ها است که زیر بمباران هواپیماهای سعودی به شهادت می رسند و هیچ کشوری به صورت قاطع این جنایت ها را محکوم نمی کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رفتار غیر انسانی و ظالمانه آل خلیفه با شیعیان این کشور به طور حتم عواقب سنگینی برای حاکمان این کشور در پی خواهد داشت، تصریح کرد: خدای متعال وعده داده که ستمگران را سر جای خود می نشاند، چرا که قاسم الجبارین است؛ همانگونه که دیدیم بنیان تکفیری های تروریست نیز در منطقه از بین رفت.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که نابودی حکام زورگو و ستمگر وعده الهی است، خاطرنشان کرد: انشاء الله به زودی شاهد نابودی کامل سه رژیم صهیونیستی، آل سعود و آل خلیفه در منطقه خواهیم بود.

امام جمعه نکا با بیان این که ملت مظلوم منطقه بدانند که نصرت الهی برای آنها خواهد بود، تصریح کرد: به حتم روز پیروزی و نجات امت اسلامی از دستان پلید و شیطانی حکام دیکتاتور و ستمگر منطقه نزدیک است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شیعیان بحرین باید همچنان به مبارزه خود علیه این رژیم جنایت کار ادامه دهند، خاطرنشان کرد: با ایستادگی و مقاومت مردم این کشور به زودی این رژیم دست نشانده و جنایت کار نیز نابود و محو خواهد شد.

حجت الاسلام لائینی در ادامه سخنان خود به شکست های متعدد مستکبران در برابر جبهه مقاومت اشاره کرد و با بیان این که پیروزی های منطقه به دلیل ایستادگی و مقاومت جبهه حق علیه باطل بوده است، گفت: علیرغم همه تلاش های دشمنان، اما وعده الهی تحقق پیدا کرد و جبهه مقاومت در برابر دشمنان پیروز شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمنان اسلام ناب از این پیروزی ها بسیار عصبانی هستند و تلاش می کنند توطئه جدیدی را در منطقه رقم بزنند، تصریح کرد: جبهه مقاومت باید مراقب توطئه های شیطانی بدخواهان اسلام ناب در کشورهای منطقه باشد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که کشورهای اسلامی باید وحدت و همبستگی را مبنای برنامه های خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی راه خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه اسلام ناب است./۱۳۱۷/پ202/ب1

ارسال نظرات