۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۵۴۰۸۵۹
امام جمعه تبریز:

تشیع لندنی به دروغ خود را سینه‌چاک اهل بیت نشان می دهد

امام جمعه تبریز گفت: تشیع لندنی به دروغ خود را سینه‌چاک اهل بیت نشان می دهد، زمانی که حرم اهل بیت مورد حمله تکفیری‌ها قرار گرفت، حتی یک نفر از پیروان این فرقه در صف مدافعان حرم قرار نگرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی عصر امروز در همایش تشیع لندنی که در سپاه عاشورا برگزار شد، اظهار داشت: پس از اسلام آمریکایی که سال‌ها پیش از سوی امام راحل طرح شد، در سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از تهدیدی به نام تشیع انگلیسی نام بردند.

وی با بیان این‌که تشیع لندنی هدفی جز تفرقه‌افکنی میان مسلمانان کشورهای اسلامی ندارد، خاطرنشان کرد: جریانی انحرافی است که با تبلیغات گسترده تمام توان خود را برای ارتباط شیعه با خشونت و قرار دادن شیعه در برابر سایر فرق اسلامی بسیج کرده است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: هم تسنن آمریکایی و تشیع لندنی هر دو برادران شیطان و عوامل استکبار هستند، از گذشته‌های دور فرقه‌سازی و ایجاد انشعاب در ادیان، از جمله دستورالعمل های سرویس اطلاعاتی انگلیس در ممالک اسلامی بوده است، این هدف از قرن 18 به بعد با ماموریت‌های ویژه از سوی سرویس های جاسوسی لندن پیگیری می شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر این‌که هدف اصلی تشیع لندنی، ممانعت از تحقق وحدت امت اسلامی است، افزود: تشیع لندنی همان اسلام آمریکایی است، فرقه‌ای که با آموزه های حقیقی اسلام بیگانه بوده و برای دشمنان اسلام بی‌خطر است، این تفکر انحرافی هیچ‌گاه اجازه نمی دهد خطر رژیم صهیونیستی برای مسلمانان مشخص شود.

وی با اشاره به این‌که اهداف تشیع لندنی تنها در سایه تفرقه و اختلاف میان مسلمانان محقق می شود، افزود: این فرقه انحرافی به دنبال تحریک پیروان سایر ادیان و مذاهب نسبت به تشیع نیز است، به عبارت دیگر تفرقه، تکفیر و توهین سه رکن اساسی در تشیع لندنی می باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که جهان اسلام قربانی توطئه‌های دشمنان و فرقه‌های انحرافی و تروریست های تکفیری قرار گرفته است، گفت: تشیع انگلیسی با افراطی‌گری در خدمت دشمنان اسلام و جبهه کفر قرار گرفته است، همچنان که در جریان مقابله با داعش هیچ تحرکی از خود نشان نداد، این در حالیست که شیعه و سنی در مقابل تروریست های تکفیری یکدل و متحد بودند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ادامه داد: این فرقه به دروغ خود را سینه‌چاک اهل بیت نشان می دهند، اما زمانی که حرم اهل بیت عصمت و طهارت در عراق و سوریه مورد تجاوز و حمله تکفیری‌ها قرار گرفت، اینها کوچکترین حرکتی در دفاع از حریم اهل بیت نداشتند، حتی یک نفر از پیروان این فرقه در صف مدافعان حرم قرار نگرفت./935/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات