۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۵۴۰۸۷۰
با رأی حداکثری اعضای هیأت مدیره؛

مدیرعامل جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

با رأی حداکثری اعضای هیأت مدیره جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام رییسی به عنوان مدیرعامل این تشکل انتخاب شد.
البرز رییسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، عصر چهارشنبه در نشست هیأت مدیره جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، با رأی حداکثری اعضا حجت الاسلام البرز رییسی به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

حجت الاسلام سیدجعفر مرتضوی، رییس هیأت مدیره جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه باید امور مربوط به ثبت قانونی جامعه خیرین هر چه زودتر انجام بگیرد، افزود: با انتخاب مدیرعامل هماهنگی جلسات و پیگیری همه امور از سوی ایشان صورت می گیرد و به کارها سر و سامان بهتری داده می شود.

وی برگزاری منظم و مستمر جلسات هیأت مدیره را لازم و ضروری دانست و گفت: باید اساسنامه جامعه خیرین هر چه زودتر تدوین و خط مشی های کلی هر چه زودتر مشخص شود.

حجت الاسلام مرتضوی تهیه لیست جامعی از کمبودهای مدارس علمیه خواهران استان را از مهمترین اولویتها بیان کرد و ادامه داد: باید در مرحله نخست نیازسنجی لازم صورت گیرد؛ سپس اولویتها مشخص و برای رفع کمبودها برنامه ریزی انجام شود.

رییس هیأت مدیره جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش کلیدی مدیرعامل تصریح کرد: مدیرعامل باید همه توانش را به صورت شبانه روزی به کار گیرد تا بتواند به کارها سر و سامان بدهد؛ نمی شود با کار مقطعی انتظار جذب کمکهای مردمی را داشته باشیم.

این مقام مسؤول تشکیل جامعه خیرین شهرستانها را لازم دانست و افزود: مدیرعامل به دنبال تشکیل جلسات شهرستانی باشد تا هم جامعه خیرین شهرستانهایی که مدارس علمیه در آنها فعال است، تشکیل شود و هم بانک اطلاعاتی جامعی از خیران استان در دست باشد.

وی استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و روحانیت استان برای سوق دادن کمکهای مردمی به سمت حوزه های علمیه خواهران را ضروری بیان کرد و گفت: باید نقش حوزه های علمیه خواهران در کاهش آسیبهای اجتماعی و تحکیم پایه های خانواده بیشتر برای مردم گفته شود تا آنها به ضرورت بحث بیشتر توجه کنند.

حجت الاسلام مرتضوی، مردم را متولی امور دینی دانست و اظهار کرد: اگر شهر و استانی معنوی می خواهیم و اگر می خواهیم مشکلات اجتماعی کمتر دیده شود باید به امور دینی و خصوصا حوزه های علمیه بیشتر توجه کنیم؛ باید مردم حوزه های علمیه را از خود بدانند و برای اداره امور آنها وارد میدان عمل شوند و این از ضرورتهای امروز کشور است./9457/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات