۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۴۰۹۴۹

نماینده سازمان ملل متحد با آیت الله سیستانی دیدار کرد

نماینده سازمان ملل متحد در عراق با حضرت آیت الله سیستانی دیدار و آخرین تحولات عراق را مورد بحث و بررسی قرار داد.
یان کوبیش نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، یان کوبیش نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق امروز با حضرت آیت الله سید علی سیستانی دیدار و گفت‎وگو کرد.

یان کوبیش در جمع خبرنگاران دیدار با حضرت آیت الله سیستانی در منزلش را مایه افتخار دانست و گفت: بحث‎های عمیقی پیرامون مهمترین موضوعات عراق با حضرت آیت الله سیستانی گفت‎وگو کردیم و به نکته نظرات وی در مورد برنامه‎های آینده عراق گوش دادیم.

فتوای حضرت آیت الله سیستانی نقش اساسی در مبارزه با داعش داشت

نماینده سازمان ملل متحد در عراق پیروزی‎های اخیر این کشور بر جریان تروریستی داعش را تبریک گفت و اظهار داشت: فتوای مرجعیت نقش بسیار تاثیر گذاری در بسیج نیروهای مردمی و مبارزه با داعش شد.

وی از توجه ویژه حضرت آیت الله سیستانی به مباحث انسانی و اجتماعی عراق تقدیر و تشکر کرد و گفت: حمایت از خانواده‎های شهدا، آوارگان، شهروندان، اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با اقدامات مجرمانه و ناقض حقوق بشر و برنامه ریزی برای آینده جوانان بخشی از موضوعات است که در حضرت آیت الله سیستانی به آن اشاره کرد.

یان کوبیتش تصریح کرد: حضرت آیت الله سیستانی خواستار استفاده از همه امکانات و ظرفیت‎های برای بازگشت سریع و عزتمندانه آوارگان به مناطقشان شد و بر ضرورت بازسازی مناطق آزاد شده و ارائه خدمات مورد نیاز به آنان تاکید کرد./994/ب902/ف

ارسال نظرات