۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۵۴۱۰۱۶
جبهه العمل الاسلامی لبنان:

امت اسلامی آماده نبرد نهایی با رژیم صهیونیستی باشد

عضو ارشد جبهه العمل الاسلامی لبنان با تبریک فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص) بر لزوم آمادگی امت اسلامی در نبرد با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
شیخ شریف توتیو عضو شورای رهبری جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ شریف توتیو عضو جبهه العمل الاسلامی لبنان فرا رسیدن ایام میلاد پیامبر اکرم(ص) را به ملت مقاوم فلسطین، زنان فداکار و جوانان شجاع که در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنند تبریک گفت.

شیخ شریف توتیو تاکید کرد که رژیم صهیونیستی همواره تلاش دارد تا اراده ملت مظلوم فلسطین را در هم بشکند؛ ملتی که امروز تک و تنها به دفاع از مقدسات امت اسلامی برخاسته است.

وی با اشاره به اهمیت ضرورت ترویج فرهنگ آمادگی امت اسلامی برای مبارزه با صهیونیسم خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی هر روز تلاش و کوشش خود را برای افزایش آمادگی خود در نبرد علیه مسلمانان بیشتر می‌کنند.

عضو جبهه العمل الاسلامی اظهار داشت: کشورهای عربی متاسفانه نسبت به آنچه که در بیت المقدس و جنایت‌ها و ظلم‌هایی که در برابر چشمانشان انجام می‌گیرد سکوت کرده و هیچ اعتنایی نمی‌کنند.

شیخ توتیو در پایان تصریح کرد که فتنه‌های خطرناک امروزی نباید سبب شود تا اذهان امت اسلامی از نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی منحرف شود./981/ب903/ر

ارسال نظرات