۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۵۴۱۰۲۷
امام جمعه بیرجند:

جامعه اسلامی جایی برای طاغوتیان نیست

امام جمعه بیرجند گفت: اگر یک ستمگر و جاهل سررشته مسلمانان را در دست بگیرد به طور قطع سبب مشکل در جامعه مسلمانان می شود، جامعه اسلامی جایی برای طاغوتیان نیست و باید طاغوت حذف شود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امشب در جشن آغاز هفته وحدت که در مسجدالنبی(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: باید هفته وحدت گسترش پیدا کند که متاسفانه تاکنون از هفته وحدت بهره برداری خوبی نشده است.

وی با بیان اینکه باید هر روز ما روز وحدت باشد، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با وحدت و انسجام در مقابل دین اسلام ایستادند و انواع جنایت ها را انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه وقتی فتنه ها به انسان هجوم آورد باید به قرآن پناه ببریم، افزود: مسلمانان از لحاظ زبان، رنگ و منطق در زندگی تفاوت دارند اما تمام این ها حاشیه است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: دین در نزد خداوند متعال واحد است و دین نسخه عملی هر انسان برای رشد متعالی و سیرالی الله است.

وی با بیان اینکه فلسفه بعثت پیامبران این است که انسان را در مسیر انسانیت قرار دهد، ادامه داد: پیکره جامعه اسلامی دردمند است و باید این درد معاینه و رفع شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی از ناحیه کفار، منافقین، ستمگران و جاهلان آسیب می بیند و منافقین در جامعه نفوذ و مشکل ایجاد می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: شرط نخست دینداری حذف کفار، منافقین، ستمگران و جاهلان از تصمیم سازی و تصمیم گیری از یک جامعه اسلامی است.

وی افزود: اگر یک ستمگر و جاهل سررشته مسلمانان را در دست بگیرد به طور قطع سبب مشکل در جامعه مسلمانان می شود، جامعه اسلامی جایی برای طاغوتیان نیست و باید طاغوت حذف شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جهاد ابعاد گوناگونی دارد که یکی از جهاد، جهاد فیزیکی است و باید در این جهاد چند نفر به شهادت برسند و چند نفر بیگانه کشته شوند تا کشورهای سوریه و عراق بتوانند از لوث بدخواهان پاک شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه جهاد دیگری به نام جهاد کبیر وجود دارد، عنوان کرد: مسلمانان باید هوشیار باشند و مواضع خود و دشمنان را تشخیص دهند و با بصیرت و آگاهی مواضع دشمنان را بشناسند و یکنواخت موضع بگیرند و از دشمن اطاعت نکنند.

وی تصریح کرد: عده ای به اسم مسلمان افراد سرکش و جاهل را پیشوا خود قرار می دهند و تنها به فکر مسائل نفسانی هستند و اگر از کفار، ظالم و منافق اطاعت نشود از دست آن ها کاری ساخته نیست.

امام جمعه بیرجند افزود: استکبار جهانی به دلیل اینکه در کشورهای اسلامی افرادی نفوذی دارد عربده می کشد و می گوید گزینه ها روی میز است و اگر استکبار کسی در کشورهای اسلامی نداشته باشد نمی تواند کاری کند.  

حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و نظامی قرار داریم و دشمنان همواره توطئه های مختلفی بر علیه ما دارند.

وی بیان کرد: اگر از سیاست استکبار تاثیر نپذیریم و اگر به نوای اقتصادی آن ها نرقصیم آن ها نمی توانند کاری را انجام دهند و شکست می خورند./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات