۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۵۴۱۶۵۸
امام جمعه بهشهر:

آل سعود مهم ترین شریک جنایت های آمریکا در منطقه است

امام جمعه بهشهر با بیان این که آل سعود مهم ترین شریک جنایت های آمریکا در منطقه است، گفت: این رژیم جنایت کار به طور علنی از گروه های تروریستی حمایت مالی و تسلیحاتی کرده است.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در دیدار جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت به پیروزی های غرور آفرین این جبهه در برابر مستکبران و اشاره کرد و گفت: ایستادگی جبهه مقاومت، شکست سنگینی را به آمریکا و هم پیمانانش در منطقه تحمیل کرد.

وی با بیان این که مدافعان حرم خالصانه و صادقانه در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و انتقام جنایت های تکفیری های تروریست در منطقه را از آنها گرفتند، افزود: علیرغم همه توطئه های دشمنان و بدخواهان امت اسلام، امروز به تدریج شاهد بازگشت ثبات و آرامش به کشورهای اسلامی منطقه هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها با هدف سلطه و نفوذ بر کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران، گروه های تروریستی تکفیری را با حمایت های برخی کشورهای منطقه به وجود آوردند، خاطرنشان کرد: علیرغم همه حمایت های مالی و تسلیحاتی غرب از این گروه های تروریستی، اما امروز شاهد نابودی و محو تفاله های این گروه ها در منطقه هستیم.

وجود تروریست ها بستری برای حضور آمریکا در منطقه است

مسؤول حوزه علمیه بهشهر با بیان این که آمریکایی ها تلاش کردند با ایجاد گروه های تروریستی نظیر داعش در منطقه، زمینه حضور طولانی مدت خود را در منطقه فراهم کنند، گفت: اما هوشیاری و مدیریت صحیح جمهوری اسلامی ایران موجب پایان دادن این توطئه شوم شد.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که آمریکایی ها حضور خود در منطقه را عاملی در جهت تحقق اهداف و خواسته های شوم خود در خاورمیانه می دانند، افزود: سرمایه گذاری ناموفق آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی موجب تقویت وحدت و همبستگی امت اسلامی برای مقابله و ایستادگی در مقابل آنها شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فعالیت گروه های تروریستی در سوریه، عراق، یمن و دیگر کشورهای اسلامی موجب ایجاد یک جبهه واحد علیه دشمنان اسلام شد، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت که با محوریت جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد، مهم ترین عامل شکست توطئه این سه مثلث شوم در خاورمیانه شد.

صلح و ثبات منطقه مرهون خون های پاک شهدای مدافع حرم است

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که فداکاری ها و جانفشانی های مدافعان حرم آل الله صلح و ثبات را به منطقه بازگرداند، تصریح کرد: اگر از خودگذشتگی های این عزیزان نبود امروز باید در داخل کشور با عناصر خبیث تکفیری مقابله می کردیم.

حجت الاسلام جباری با بیان این که در راه حفظ اسلام، انقلاب و امنیت کشورمان خون های پاک بسیاری به زمین ریخته شد، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین وظایف آحاد جامعه حفظ و حراست از همان آرمان های ارزشمندی است که مدافعان حرم برای حفظ آن به شهادت رسیدند.

مسؤول حوزه علمیه بهشهر با تأکید براین که در هر شرایطی حفظ اسلام و انقلاب از اوجب واجبات است، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در این مسیر همواره پیشگام بوده و برای حفظ حریم اسلام ناب هیچ گاه تسامح به خرج نداده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که عده ای همواره بیان می کردند که چرا ما باید در سوریه و عراق در مقابل تروریست های تکفیری بجنگیم، خاطرنشان کرد: اگر مدافعان حرم ما در خاک کشوری دیگر با آنها مقابله نمی کردند امروز، تکفیری ها بر عراق و سوریه مسلط شده بودند و برای حمله به کشورمان نیز برنامه های بسیاری داشتند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که باید شکرگزار باشیم که بنیان این فتنه خطرناک در کشورهای اسلامی نابود شد، تصریح کرد: سپاه سرافراز قدس و سردار سلیمانی مقتدرانه و عزتمندانه در برابر تروریست های تکفیری ایستادند و آنها را نابود کردند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که آمریکایی ها حضور تروریست های تکفیری در عراق و سوریه را فرصت مناسبی برای لشکر کشی به این کشورها می دانستند، گفت: آنها با نا امن کردن منطقه تلاش می کردند تا حضور نظامی خود را در این کشورها تثبیت کنند.

آل سعود مهم ترین شریک جنایت های آمریکا در منطقه است

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود مهم ترین شریک جنایت های آمریکا در منطقه است، خاطرنشان کرد: این رژیم جنایت کار به طور علنی از گروه های تروریستی حمایت مالی و تسلیحاتی کرده است.

مسؤول حوزه علمیه بهشهر با اشاره به این این گونه رفتارهای خصمانه آل سعود در برابر کشورهای اسلامی پایانی ندارد، گفت: علیرغم شکست های متعدد سعودی ها در منطقه، اما همواره شاهد حمایت و پرورش تکفیری های تروریست از سوی این رژیم هستیم.

حجت الاسلام جباری با بیان این که مدارس آل سعود مهم ترین پایگاه پرورش تفکر وهابیت و تکفیری است، خاطرنشان کرد: امروز این رژیم کودک کش، مهم ترین صادر کننده تروریست به اقصی نقاط جهان است.

استاد حوزه علمیه مازندران به جنایت های سعودی ها در یمن اشاره کرد و با بیان این که سال ها است که این رژیم دست نشانده به کشتار مردم بی گناه یمن مشغول است، گفت: حمایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی از این رژیم موجب گستاخی سعودی ها در منطقه شده است.

امام جمعه بهشهر با بیان این که امروز سعودی ها به تحریک آمریکایی ها به دنبال عادی سازی روابط میان اعراب و رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: آل سعود باید بداند اگر بخواهد به همین رویکرد خود در برابر کشورهای مسلمان منطقه ادامه دهد، نابودی آنها حتمی است.

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که کشورهای مسلمان منطقه نیز باید با وحدت و همبستگی توطئه ها و نقشه های دشمنان را خنثی کنند، تصریح کرد: امروز تنها راه برون رفت مشکلات امت اسلامی تحقق عملی وحدت به دور از هر گونه خصومت و اختلاف است./۱۳۱۷/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات