۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۴۱۶۶۶
رییس هیأت شرعی حزب الله:

اتحادیه عرب نماینده کشورهای اسلامی نیست

رییس هیأت شرعی حزب الله با انتقاد از مواضع اتحادیه عرب تاکید کرد که این اتحادیه نماینده کشورهای اسلامی نیست و موضع‌گیری آن هیچ ارتباطی با امت اسلامی ندارد.
شیخ محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد یزبک رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان، تروریستی نامیده شدن حزب الله و جمهوری اسلامی ایران از سوی اتحادیه کشورهای عربی را به شدت محکوم کرد.

شیخ یزبک در سخنانی به مناسبت فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت گفت: اتحادیه کشورهای عربی تنها از سوی خود سخن بر زبان جاری ساخته و به عنوان نماینده کشورهای عربی منطقه نیست.

وی افزود: اتحادیه کشورهای عربی چرا در برابر حوادث سوریه، عراق، یمن، لیبی و فلسطین سکوت اختیار کرده است؟ رخدادهای امروز نتیجه تضییع مساله محوری فلسطین به عنوان عامل تضمین کننده کرامت و عزت امت اسلامی و عربی است.

رییس هیأت شرعی حزب الله با تجلیل از مواضع حکیمانه و ملی‌گرایی میشل عون رییس جمهور و نبیه بری رییس مجلس لبنان در مساله استعفای سعد الحریری بر وحدت به عنوان رمز برون رفت از مشکلات تاکید کرد.

شیخ یزبک خاطر نشان کرد: ما در حال بازگشت حکومت به فرمانپذیری هستیم زیرا این حکومت با رأی اعتماد نمایندگان مجلس و امید ملت لبنان در تحقق عزّت ملی تشکیل شد./981/ب903/ر

ارسال نظرات