۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۵۴۱۸۴۸
حجت الاسلام والمسلمین ملکی در آیین معارفه رییس شبکه ولایت:

پاسخ به هجمه اعتقادی دشمن برنامه ریزی دقیق می طلبد

معاون تهذیب حوزه با بیان این که باید به شبهات دشمنان و بدخواهان در سطوح گوناگون پاسخ داده شود، گفت: حوزه و روحانیت باید با تمام قوا در این مسیر حضور پیدا کنند.
مراسم معارفه رئیس جدید شبکه جهانی ولایت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی معاون تهذیب حوزه های علمیه امروز در مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین رفعتی به عنوان رییس جدید شبکه جهانی ولایت با تقدیر از آیت الله حسینی قزوینی و کارکنان شبکه ولایت برای فعالیت های اثرگذار انجام شده، گفت: از آقای حسینی قزوینی بسیار تشکر می کنیم که واقعا مجاهدت به تمام معنا داشتند.

وی افزود: ایشان همه زندگی و تمام توان خود را برای دفاع از ولایت و امامت و مذهب تشیع به کار گرفت، وقتی در شهرهای مختلف حضور پیدا می کردم ما را به عنوان کارشناس شبکه ولایت می شناختند و این شبکه تأثیرات بسیاری داشته است.

معاون تهذیب حوزه های علمیه با بیان این که همه افراد باید با تمام توان خود در میدان دفاع از تشیع حضور داشته باشند، اظهار داشت: در این مسیر هیچ گاه نباید سنگر را خالی کرد بلکه باید به دفاع و روشنگری پرداخت، در این عرصه  از ظرفیت های آیت الله حسینی قزوینی نیز استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: دشمن با تمام عده و عُده پای کار آمده و در حال تخریب است، از این رو باید با انسجام بیشتر و برنامه ریزی دقیق در برابر هجمه ها مقابله کرد، اصل کار دفاع از تشیع و مکتب اهل بیت(ع) است که باید با قوت پیگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با بیان این که باید به شبهات دشمنان و بدخواهان در سطوح گوناگون پاسخ داده شود، ابراز داشت: حوزه و روحانیت باید با تمام قوا در این مسیر حضور پیدا کرده و جامعه را در برابر هجمه ها ایمن نگه دارد.

وی با تجلیل از شخصیت حجت الاسلام والمسلمین رفعتی عنوان کرد: ایشان با وجود مشغله های بسیار به دلیل امر مرجعیت این مسؤولیت را پذیرفتند و ان شاءالله این راه را به صورت محکم ادامه خواهند داد.

معاون تهذیب حوزه های علمیه همچنین در این برنامه حکم حضرت آیت الله مکارم شیرازی برای ریاست جدید شبکه جهانی ولایت را قرائت و برای وی و همکارانش آرزوی توفیق کرد./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات