۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۵۴۲۵۱۲
امام جمعه آبگرم:

قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی درگرو اتحاد و انسجام ملت مسلمان است

امام جمعه آبگرم با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال از بین بردن اتحاد مسلمانان است گفت: ملت مسلمان باید وحدت و انسجام خود را حفظ کند چون حفظ وحدت اسلامی در حقیقت حفظ قدرت است.
حجت الاسلام علی صالحی

حجت الاسلام علی صالحی امام جمعه آبگرم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به هوشیاری ملت مسلمان در برابر دسیسه‌های دشمن گفت: همانگونه که در آیات و روایات تاکید شده است برخی از ویژگی‌های مومنان به عنوان اخلاق مسلمان معرفی شده از آنجایی که دشمن در پی غارت اسلام و منافع آن است مسلمانان نباید اجازه دهند که دشمن بر آنها مسلط شود.

وی در ادامه با اشاره به یکی از شیوه‌های هوشیاری و بیداری مسلمانان افزود: از آنجایی که دشمن برای از بین بردن اسلام و تخریب ارزش‌های اسلامی به شیوه‌های مختلفی متوسل می‌شود ضرورت دارد مسلمانان هوشیاری لازم را کسب کنند که یکی از شیوه‌های‌ هوشیاری و بیداری حفظ وحدت است.

امام جمعه آبگرم در ادامه با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال از بین بردن اتحاد مسلمانان است اظهار کرد: ملت مسلمان باید وحدت و انسجام خود را حفظ کند چون حفظ وحدت اسلامی در حقیقت حفظ قدرت است. دشمن می‌خواهد از لحاظ اقتصادی و معیشتی کارایی اسلام را از بین ببرد؛ از این رو ما باید از تولیدات ملی و کالاهای ایرانی استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به هوشیاری ملت در برابر نقشه‌های اسراییل ابراز کرد: ما باید بدانیم اسراییل دشمن درجه یک اسلام و مسلمانان است داشتن روابط عادی با اسراییل یعنی تسلیم شدن در برابر او؛ از این رو ملت مسلمان باید نسبت به دشمن و اهدافش بصیرت داشته باشد تا از خطرات مصون بماند.

حجت الاسلام صالحی در ادامه داشتن رابطه سازنده میان ملت و مردم را رمز پیروزی در برابر دشمن دانست و تصریح کرد: امروز باید رابطه دنیای اسلام و مردم مسلمان رابطه‌ای قانونمند و مثبت باشد چون در صورت داشتن ارتباطی میانه و خوب می‌توان آن وحدت و انسجام را به دست آورد و دشمن را در رسیدن به اهداف پلیدش ناکام گذاشت.

وی در پایان گفت: از آنجایی که امروز در جامعه اسلامی عده‌ای از افراد ادعای اسلام داشته و از اسلام حقیقی به دور هستند لازم است مردم مسلمان با آنها مدارا کرده و هوشیارانه با آنها رفتار کنند، امروز باید اسلام دروغین را از اسلام حقیقی جدا کنیم چون در غیر این صورت از دشمن ضربه خواهیم خورد./۸۷۳/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات