۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۵۴۲۷۵۱
نماینده ‌آیت الله عیسی قاسم:

ملت بحرین از سفر هیأت رسمی آل‌خلیفه به اسرائیل برائت می‌جوید

نماینده رهبر شیعیان بحرین از سفر هیأت رسمی آل‌خلیفه به سرزمین‌های اشغالی با هدف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام برائت کرد.
شیخ دقاق نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالله دقاق نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران سفر هیأتی از فرستادگان رسمی آل‌خلیفه به سرزمین‌های اشغالی را به شدت محکوم کرد.

شیخ دقاق با انتقاد از عادی سازی روابط آل‌خلیفه با رژیم صهیونیستی گفت: از کسی که لباس روحانیت بر تن کرده و به اسرائیل سفر کرد و در آنجا به ایراد سخن پرداخت برائت می‌جوییم.

وی افزود: کسانی که به اسرائیل سفر کرده و به دنبال انجام اقداماتی هستند که از آن بوی عادی سازی روابط با اسرائیل می‌آید، به زودی آتش گرفته، سوخته و به زباله دان تاریخ سیاسی خواهند پیوست.

در همین راستا حجت الاسلام شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق نیز خاطر نشان کرد: گروهی که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد نماینده ملت بحرین نیست بلکه فرستادگان ویژه رژیم آل‌خلیفه هستند.

شیخ الدیهی اظهار داشت: ملت اصیل بحرین از شیعه و سنی تا سایر قومیت‌ها و طایفه‌ها از این گروه و ارتباطی که میان آنها و رژیم صهیونیستی است اعلام برائت می‌کند.

قابل ذکر است شبکه دو اسرائیل از سفر هیأتی متشکل از 24 نفر با نام کمیته‌ای «این بحرین است» به تل‌آویو در راستای برقراری و تقویت روابط با رژیم صهیونیستی خبر داد./981/ب902/ر

ارسال نظرات