۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۵۴۲۷۶۰
مدیر حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

تحصیل هزار و ۶۰۰ طلبه در مدارس علمیه برادران لرستان

مدیر حوزه علمیه لرستان از تحصیل هزار و ۶۰۰ طلبه در مدارس علمیه برادران لرستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۰۰ طلبه در ادارات و سازمان‌های دولتی مشغول خدمت هستند.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌ الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در نشست مدیران مدارس علمیه لرستان که به میزبانی مدرسه علمیه پلدختر برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این نشست ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش، پژوهش، تهذیب و اخلاق در مدارس است.

وی با تأکید بر ضرورت پیشبرد برنامه‌های مدارس علمیه در استان لرستان افزود: امید است که در سایه بحث و تبادل ‌نظر مدیران شاهد پیشبرد برنامه های حوزه که به مدارس ابلاغ شده است، باشیم.

مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: ساماندهی هدایت تحصیلی و آموزشی از دستورالعمل‌ های مهم است که از سوی معاون آموزشی حوزه علمیه استان تبیین شده است.

حجت الاسلام میناپور با اشاره به اینکه اجرای بیشتر برنامه های قرآنی از سوی مرکز مدیریت به مدارس ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه ها انس بیشتر طلاب با قرآن و علوم اهل بیت(ع) است که باید مورد توجه مدیران و معاونان مدارس قرار گیرد.

وی در ادامه بر ضرورت رسیدگی به مسائل و مشکلات مدارس علمیه استان برای پیشبرد اهداف حوزه تأکید کرد و گفت: در این راستا از نظرات و پیشنهادات اساتید به منظور خدمت ‌رسانی بهتر و بیشتر به طلاب استفاده می شود.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه در لرستان خاطرنشان کرد: در این مدارس یک هزار و 600 طلبه مشغول تحصیل هستند.

وی در پایان بیان داشت: هزار و 400 نفر از پایه یک تا دهم و درس خارج تحت پوشش مدارس علمیه این استان مشغول تحصیل هستند و 200 طلبه نیز در ادارات و سازمان‌های دولتی مشغول خدمت هستند./ 9459/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات