۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۵۴۳۵۱۵
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی:

جمهوری اسلامی ایران باید در مقابل عربستان با بصیرت رفتار کند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی گفت: جمهوری اسلامی ایران باید در مقابل عربستان با بصیرت و منطق اسلامی رفتار کند.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی

حجت الاسلام رضا تاج آبادی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران باید در مقابل عربستان با بصیرت و منطق اسلامی رفتار کند و با گوش سپاری به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، خط ولایت را بپیماید.

 دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی در رابطه با اهمیت دفاع جمهوری اسلامی ایران از کشور یمن، اظهار داشت: دفاع از مردم مظلوم یمن وظیفه شرعی مسلمانان است و شیعیان باید با توجه به فرموده امام علی(ع) در وصیت نامه خویش خطاب به امام حسن(ع) و امام حسین(ع)، با ظالمان دشمن و یار و یاور مظلومان باشند. 

حجت الاسلام تاج آبادی با بیان اینکه کشور یمن یکی دیگر از خاکریزهای جمهوری اسلامی ایران است، گفت: یکی از دلایل گستردگی و توانایی تشیع در جهان، احسان است و علامه طباطبایی در تفسیر المیزان، ویژگی های جامعه اسلامی و انسانی را عدل، احسان و خانواده بیان می کند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی ادامه داد: شیعیان باید خانواده های مردم کشور یمن را از خویش بدانند و در راستای آسایش، امنیت، برپایی عدالت و تکریم آنان تلاش کنند. 

حجت الاسلام تاج آبادی با اشاره به سخنی از امام علی(ع)، بیان کرد: در هر پست، مقام و لباسی که هستید علیه ظالم قیام کنید، عدل و ظلم دارای حسن و قبح مطلق هستند.

وی اضافه کرد: وجود افرادی همچون شهید حججی در کشور سوریه سبب درخشش حاج قاسم سلیمانی شد و  توانست پرچم مقاومت را در بلندترین قله های این کشور به اهتزاز در بیاورد، ملت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شرایط گوناگون به وظایف خود آگاه بوده و به آن ها جامه عمل می پوشانند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی با بیان اینکه ولی فقیه نائب امام عصر(عج) و دیدبان ملت ایران است، خاطرنشان کرد: ملت جمهوری اسلامی ایران باید در تمامی زمینه ها گوش به فرمان فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشند و از ایشان تبعیت کنند.

حجت الاسلام تاج آبادی با اشاره به آتش کشیدن سفارت عربستان، اظهار داشت: این اعمال خارج از چارچوب و قواعد بین الملل است و جمهوری اسلامی ایران، اهل تجاوز، قتل و غارت نیست و رهبر معظم انقلاب نیز این اقدام را ناپسند دانستند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی در ادامه گفت: به فرموده قرآن کریم دشمنی با ظالم، نباید سبب ورود از راه ظلم شود و هر گونه اقدامی که از تعادل خارج شود مورد پسند نیست./842/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات