۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۵۴۳۷۴۰
در یادداشتی مطرح شد؛

نقدی بر پویش فرمایشی پشیمانی

آیا اگر افراد مشهور جامعه مدافع تمام عیار دولت باشند و پویش همراهی با رییس دولت را تا سال ۱۴۰۰ تشکیل بدهند فرمایشی محسوب نمی شود، اما اکنون که همان بنفش پوش های حامی رییس دولت دوازدهم لباس انتقاد بر تن کرده اند باید برچسب جیره خوار را به جای دستبندهای بنفش آن ها چسبانید.
عوارض خروج از کشور

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد هادی سمتی نویسنده و مبلغ حوزه علمیه قم در کانال شخصی خود به نقد پویش فرمایشی پشیمانی پرداخته است که متن کامل آن بدین شرح است:

پویش فرمایشی پشیمانی؛ این تازه ترین واژه ای است که به ادبیات سیاسی وارد شده است. حسام الدین آشنا٬ مشاور دولت و معاون وقت وزارت اطلاعات در دولت اصلاحات با خلق این اصطلاح عصبانیت خودش را از اعتراض سلبریتی ها (ستاره یا فرد مشهور) به افزایش عوارض خروج از کشور نشان داده است.

شرح ماجرا این است که چند روز قبل لایحه بودجه سال 97 به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد که عنوان داغ‌ترین و پربحث‌ترین بخش این لایحه هم به موضوع افزایش سه برابری عوارض خروج از کشور مربوط می شود.اتفاقی که واکنش بسیاری از ستاره ها را برانگیخت. این در حالی است که برخی از آن ها تا قبل از این جزء حامیان سرسخت دولت محسوب می شدند و تا مدت‌ها نوار بنفش را به دور دست خود بسته بودند، اما اکنون فریاد اعتراضشان بلند شده است و حتی پروژه خداحافظی با رییس جمهور را هم کلید زدند.

حالا حسام الدین آشنا باید به این سؤال پاسخ بدهد که آیا اگر افراد مشهور جامعه مدافع تمام عیار دولت باشند و پویش همراهی با رییس دولت را تا سال ۱۴۰۰ تشکیل بدهند فرمایشی محسوب نمی شود، اما اکنون که همان بنفش پوش های حامی رییس دولت دوازدهم لباس انتقاد بر تن کرده اند باید برچسب جیره خوار را به جای دستبندهای بنفش آن ها چسبانید؟/۸۴۱/د۱۰۳/س

ارسال نظرات