۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۵۴۳۸۱۱
عضو ارشد حزب الله:

آمریکا شیطان بزرگ و حامی اصلی رژیم صهیونیستی است

عضو ارشد حزب الله با محکومیت تصمیم رییس جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور به قدس گقت: امروز دنیای اسلام معنای سخن امام خمینی را درک کرد که فرمود «آمریکا شیطان بزرگ است»
سید هاشم صفی الدین رییس شورای سیاسی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله در مجلس عزای پدر شهید عماد مغنیه تاکید کرد که مقاومت در لبنان به شکل کامل به وظیفه خود عمل کرده است.

سید صفی الدین با اشاره به دو محور اصلی ایفای نقش حزب الله در لبنان و منطقه گفت: حزب الله ضمن حفظ کرامت ملی و ایستادگی در برابر نقشه‌ها و طرح‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه، امت اسلامی را از خطر تجاوزگری اسرائیل دور ساخته است.

وی افزود: اگردر این پهنه هستی کسی گمان می‌کند که حزب الله در مسیر حمایت از امت اسلامی خسته شده و یا دست از آرمان‌ها خواهد کشید باید گفت که آنها خسته شده، مرده، مجبور به برکناری و یا ترک کرسی قدرت خواهند شد اما حزب الله همچنان در موضع قدرت باقی می‌ماند.

عضو ارشد حزب الله با اشاره به نقش دوم حزب الله در جهان و منطقه خاطر نشان کرد: حزب الله تمامی دشمنانی که با صرف میلیاردها دلار به ملت‌، دولت، مقدسات، سرزمین‌ها و منطقه ما حمله کردند تا چهره حقیقی خود را پنهان کنند رسوا ساخته و این از الطاف خداوند است.

شیخ صفی الدین ادامه داد: ایستادگی، صبر، بردباری، حکمت، شجاعت و هوشیاری حزب الله و همراهانش سبب شد تا نقشه‌های شوم دشمنان ناکام بمانند. ما اکنون با چالش بزرگی به نام واگذاری قدس به آمریکایی‌ها مواجه هستیم. آمریکا که روزی برای کشورهای منطقه و بسیاری از نخبه‌های سیاسی، فرهنگی و دینی لبخند می‌زد امروز به خطر جدی برای آنان تبدیل شده است.

رییس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: پس از آنکه دونالد ترامپ دستور انقال سفارت آمریکا به قدس شریف را داد برای بسیاری اشکار شد که آمریکا سرزمین، تمدن، پیشرفت و خیرخواه امت اسلامی نیست و باید همگان این حقیقت را فریاد بزنند.

وی با لزوم تربیت و آگاهی بخشی به نسل‌های آینده مبنی بر خیانت‌ها و دشمنی آمریکا علیه ملت‌های منطقه تصریح کرد: امروز بیش از تمام زمان‌ها حقیقت سخن امام خمینی که گفت «آمریکا شیطان بزرگ است» برای همگان آشکار شد. سفارت‌های آمریکا در هر کشوری مجری سیاست‌های حمایتی آمریکا از رژیم صهیونیستی است.

روحانی برجسته لبنانی در پایان تاکید کرد که اهمیت مساله قدس بالاتر از آن است که در یک قراداد یا تعهدنامه خلاصه شود. کسانی که گمان می‌کنند امکان زوال تاریخ و مقدسات موجود در قدس را دارند اشتباه بزرگی را مرتک شده‌اند./981/ب901/ر

ارسال نظرات