۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۵۴۳۹۵۵
آیت‌الله دستغیب:

مسؤولان برای معرفی هرچه بیشتر و بهتر افراد تلاشگر تدابیری بیاندیشند

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) تأكید كرد كه مسؤولان در معرفی هرچه بیشتر و بهتر افراد تلاشگر تدابیری بیاندیشند تا این امر به فرهنگ تبدیل شود.
آیت الله دستغیب

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت این آستان مقدس در مراسم تقدیر از ایمانیه، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشكی شیراز كه به پاس ۱۲ سال همراهی و تعامل مثبت با خیرین عرصه سلامت برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های محمد هادی ایمانیه در حوزه سلامت گفت: ضرورت دارد مسئولان در معرفی هرچه بیشتر و بهتر افراد تلاشگر تدابیری بیاندیشند تا این امر به فرهنگ تبدیل شود.

وی همچنین گفت: باید ضمن انجام انفاق، دیگران را نیز با استفاده از ابزار مختلف برای مشارکت در این امر مهم تشویق و ترغیب کنیم زیرا عمل خیر و نیکوکاری ماندگارترین عملی است که از هر انسان به یادگار می‌ماند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با تصریح اینکه مجمع خیرین تامین سلامت فارس امروز با توجه به ظرفیتی که دارد به الگویی مناسب در کشور تبدیل شده است، گفت: گام‌های بسیار ارزشمندی توسط این مجمعِ تاثیرگذار برداشته شده که هر گام یک الگو برای کشور می‌تواند باشد.

یادآور می‌شود، در این مراسم معاون اجتماعی وزیر بهداشت، دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، مسئولین استانی و خیرین عرصه سلامت حضور داشتند./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات