۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۵۴۳۹۷۰
دستیار ویژه رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه:

رفع دغدغه های رفاهی طلاب و مبلغان مهم ترین هدف مرکز خدمات حوزه های علمیه است

دستیار ویژه رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان اینکه رفع دغدغه های رفاهی طلاب و مبلغان مهم ترین هدف مرکز خدمات حوزه های علمیه است، گفت: حضور و خدمت در مرکز خدمات حوزه های علمیه عنایت الهی است.
حجت الاسلام محمد موسوی دستیار ویژه رییس مرکز خدمات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام محمد موسوی دستیار ویژه رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز خدمات حوزه علمیه همدان بیان داشت: از آنجایی که رهبر معظم انقلاب خود یک روحانی زحمت کشیده است با درک کامل از زندگی طلبگی در سال  70 دستور به برپایی مرکز خدمات حوزه را در قم دادند.

وی تصریح کرد: مرکز خدمات حوزه های علمیه با حمایت های مستقیم رهبر معظم انقلاب  بعد از گذشت 25 سال توانسته به درختی تنومند در خدمت رسانی به طلاب تبدیل شود.

دستیار ویژه مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه به طلاب سراسر کشور اعم از طلاب اهل تشیع و اهل تسنن و همچنین به خانواده های معظم ایشان خدمت رسانی می کند.

وی در ادامه افزود: حضور و خدمت در مرکز خدمات حوزه های علمیه عنایتی الهی است و خدمت رسانی به سربازان امام زمان(عج) افتخار والایی به شمار می رود.

حجت الاسلام موسوی گفت: وظیفه اصلی مرکز خدمات حوزه های علمیه خدمت رسانی به وضعیت معیشتی و تحصیلی طلاب علوم دینی به شمار می رود، هرچند تا کنون این مساله به صورت صد درصدی محقق نشده و مرکز خدمات راهی طولانی در پیش دارد.

وی در ادامه افزود: این مرکز تا کنون فعالیت های فراوانی در راستای برطرف کردن مشکلات طلاب علوم دینی انجام داده؛ اما باید به مرحله ای برسد که تمامی دغدغه های رفاهی طلاب و مبلغان را برطرف کند.

وی در پایان با اشاره به عملکرد مناسب حجت الاسلام مظاهری گفت: حجت الاسلام مظاهری به خوبی توانست در استان همدان فعالیت کند و به دلیل مشغله فراوان درخواست کرد تا فرد دیگری جایگزین ایشان شود  و مرکز خدمات حوزه های علمیه با توجه به سوابق حجت الاسلام بسطامی، ایشان را به عنوان رییس مرکز خدمات حوزه علمیه همدان انتخاب کرد./979/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات