۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۵۴۳۹۷۲
حجت الاسلام مظاهری تشریح کرد؛

اهم فعالیت های صورت گرفته در مرکز خدمات حوزه علمیه همدان

رییس سابق مرکز خدمات حوزه علمیه همدان گفت: با وجود تمام اقداماتی که در مرکز خدمات حوزه علمیه همدان صورت گرفته؛ اما هنوز با هدف اصلی که آسایش کامل طلاب است فاصله زیادی داریم.
یاسر مظاهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام یاسر مظاهری رییس سابق مرکز خدمات حوزه علمیه همدان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید مرکز خدمات استان همدان که در سالن همایش های سازمان تبلیغات برگزار شد گفت: خدمت به طلاب و حوزویان را با افتخار جزء وظایف اصلی خود می دانم و در هر قسمتی که باشم این موضوع را سر لوحه خود قرار خواهم داد.

وی خاطر نشان کرد: در طول دوران حضور در مرکز خدمات حوزه همدان تمام تلاش خود را برای رفاه طلاب و خانواده این عزیزان به کار بستم.

حجت الاسلام مظاهری افزود: با وجود تمام اقداماتی که صورت گرفته است اما جا برای فعالیت بسیار است و با هدف اصلی که آسایش کامل طلاب است فاصله زیادی داریم.

وی به فعالیت صورت گرفته در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: با ارائه طرحی به شورای شهر همدان توانستیم به گونه ای اقدام کنیم که تعرفه احداث منزل مسکونی طلاب همانند تعرفه خانواده معزز شهدا و جانبازان دارای تخفیف باشد.

حجت الاسلام مظاهری افزود: زمین اداری مرکز خدمات همدان را نیز توانستیم در عرض سه ماه به اتمام برسانیم و از آن به نحو احسن بهره برداری کنیم.

وی به کمک خیرین در اجرای اهداف خدمات حوزه اشاره کرد و گفت: خیرین در راستای خدمتگزاری به طلاب در برگزاری اردوهای مبلغان و تهیه بسته های حمایتی و جهیزیه برای خانواده های ایتام و نیازمند کمک شایانی به مرکز خدمات حوزه کرده اند.

رییس سابق مرکز خدمات حوزه علمیه همدان گفت: مرکز خدمات حوزه فعالیت فراوانی را در قسمت های مختلف به طلاب و خانواده آنان در زمینه درمان، خانواده، مسکن و فرهنگی ارائه می دهد.

حجت الاسلام مظاهری اتمام ساخت منازل مسکونی طلاب را از دیگر فعالیت های خدمات حوزه عنوان کرد و گفت: برخی از منازل مسکونی در حال ساخت بودند که  توانستیم پس از اتمام ساخت این واحدها، سند آنها را نیز تهیه کنیم.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام بسطامی گفت: خدمت به طلاب به لطف مقام معظم رهبری و دور اندیشی ایشان است؛ از این رو باید با تمام قدرت در این راه خدمت گزار باشیم./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات