۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۵۴۴۲۲۷
رییس دانشگاه علوم قرآنی بجنورد:

صهیونیسم و استکبار جهانی از دست وحدت امت اسلام مستأصل شده‌اند

رییس دانشگاه علوم قرآنی بجنورد با اشاره به تقابل دائمی امت اسلام با یهود، گفت: امروز صهیونیسم و استعمار جهانی از دست جمهوری اسلامی و وحدت امت مستأصل شده است.
حجت الاسلام مهدوی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رحیم مهدوی پور، رییس دانشگاه علوم قرآنی بجنورد، امروز در نشست با طلاب و اساتید حوزه علمیه خراسان شمالی، با اشاره به رسالت سنگین روحانیت در جامعه، اظهار کرد: بین فرد سعید و شقی تفاوتش این است که هر کسی مدافع دین خداوند است سعید است و هرکس مدافع دین خداوند نباشد از سعادت بهره ندارد نفر سومی نداریم یا حق یا باطل.

وی با اشاره به آیه «إِنَّا هَدَیناهُ السَّبیلَ إِمَّا شاکِراً وَ إِمَّا کَفُوراً»، اضافه کرد: راه سومی وجود ندارد یا با شهدا هستیم یا نیستیم، یا با امام شهدا هستیم یا نیستیم راه سومی نیست.

حجت‌الاسلام مهدوی پور با بیان اینکه وعده الهی است که می‌فرماید: «إِنَّ الْأَرْضَ لِلَّهِ یورِثُها مَنْ یشاءُ مِنْ عِبادِهِ وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقینَ»، ادامه داد: اگر عده‌ای از انسان‌ها هدفشان این است که زمین را به فساد بکشانند و مراکز دینی را منهدم کنند این را بدانند که وعده خداوند حق است.

وی تصریح کرد: عالم هستی میدان نبرد است، از حضرت آدم تا به امروز از هیچ انسانی زمانی نگذشته؛ الا این‌که در میدان جنگ است، عالم عالم مبارزه بوده و دنیا دنیای جهاد است.

حجت‌الاسلام مهدوی پور تصریح کرد: خدا را شاکریم که ما را در زمانی متولد کرده که زمان اسلام و زمان اشرف انبیا و افضل رسل است.

وی با اشاره به آیه «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیهُودَ»، اضافه کرد: خشن‌ترین انسان‌ها در مقابل اسلام مسلمین یهودیان صهیونیست هستند که حتی یک روز از اقدام عملی در مقابل اسلام و مسلمین کوتاه نمی‌آیند؛ اما با وجود خداوند این سلامت را به این کشور عنایت کرد که هر روز قوی‌تر از روز دیگر در مقابل آنها ایستاده و پنجه در پنجه یهود انداخته است.

حجت‌الاسلام مهدوی پور خاطرنشان کرد: امروز صهیونیسم و استعمار جهانی از دست جمهوری اسلامی و وحدت امت مستأصل شده است.

وی با بیان اینکه جریان اسرائیل امروز مانند جریان یهود خیبر زمان پیامبر است، ادامه داد: یهود امروز بسیار به یهود زمان پیامبر شباهت دارد، همان‌طور که آنجا دیگران رفتند و نتوانستند خیبر را فتح کنند و فتح به دست امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب(ع) انجام شد امروز نیز علی زمان وعده داده است که ان شاء الله قدس شریف آزاد خواهد شد و مردم فوج فوج به دین خدا وارد می‌شوند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات