۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۴۴۲۶۱
احزاب و گروه های لبنانی خواستار شدند؛

تشکیل اتاق عملیات مشترک آزادی فلسطین

احزاب و گروه های ملی و اسلامی لبنان بر لزوم تشکیل اتاق عملیات مشترک برای آزادی فلسطین تأکید کردند.
قدس شریف مسجدالاقصی

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست نمایندگان احزاب و گروه های ملی و اسلامی لبنان با هدف بررسی آخرین تحولات فلسطین و پروژه یهودی سازی قدس در ساختمان جبهه العمل اسلامی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این نشست با تقدیر از مقاومت ملت فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیستی تصریح کردند: گروه های مختلف ملت فلسطین باید اختلافات را کنار گذاشته و اتاق عملیات مشترکی را برای جنگ آزادی تشکیل دهند چرا که تنها راه برای تحقق آرزوهای ملت فلسطین و ملت های عربی و اسلامی و بازگشت این سرزمین به امت اسلامی به شمار می آید.

آنان از مقامات فلسطین خواستند تصمیم قاطعی برای احیای سازمان آزادی این کشور و پیوستن سایر گروه ها به ویژه حماس و جهاد به این سازمان اتخاذ کرده و همه توافق ها با دشمن صهیونیستی خصوصا همکاری و هماهنگی امنیتی را لغو سازند.

نمایندگان احزاب و گروه های ملی و اسلامی لبنان، دولت های عربی و اسلامی را به لغو معاهده ها با دشمن صهیونیستی فراخوانده و آنان را به ترسیم استراتژی مشترک آزادی فلسطین دعوت کردند.

شرکت کنندگان در این نشست همچنین از مواضع میشل عون رییس جمهور، نبیه بری رییس پارلمان، جبران باسیل وزیر خارجه و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تقدیر و تشکر کردند./980/ب903/د

ارسال نظرات