۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۴۴۲۸۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

حضور نسل جوان در مساجد خنثی کننده توطئه های دشمنان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه به همان اندازه که ساخت مساجد مهم است، حضور در مسجد نیز اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: نسل جوان با حضور در این سنگر مقدس باید در پیشبرد اهداف انقلاب و خنثی کردن توطئه های فرهنگی دشمن نقش آفرینی کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌ الاسلام سعید مهدوی‌،‌ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، بعداز ظهر امروز در پایان مراسم افتتاحیه «دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» که در مسجد جواد‌الائمه خرم‌آباد برگزار شد، گفت: یک هزار و 600 مسجد در استان وجود دارد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های دینی و فرهنگی در مساجد و با حضور روحانیان و مبلغان افزود: هدف از برگزاری این برنامه ها جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر ضرورت تربیت نسلی مؤمن و انقلابی عنوان داشت: حضور جوانان در مساجد و خالی نگذاشتن این سنگرهای دینی موجب یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه عمران اصلی مسجد به نیروی انسانی و فعالیت ‌های فرهنگی است، ادامه داد: با حضور نسل جوان به عنوان نیروهای جوان و با استعداد امری مهم در پیشبرد برنامه فرهنگی و دینی در مساجد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه ساخت مسجد در محله ها به تنهایی کافی نیست، اظهار داشت: باید زمینه حضور پر رنگ مردم به ویژه جوانان را به مساجد فراهم سازیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید مساجد را خالی گذاشت، یادآور شد: از اهداف دشمن در جبهه جنگ نرم خالی کردن مساجد و پیاده کردن دسیسه های فرهنگی است که با حضور با نشاط در این مکان مقدس باید توطئه های فرهنگی دشمنان را خنثی کرد./9459//۲۰۳/خ

ارسال نظرات