۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۵۴۴۵۸۶
نماینده ولی فقیه در اردبیل:

امپراطوری رسانه‌ای غرب در حال کوبیدن تجمع اربعین است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: امپراطوری رسانه‌ای غرب با تمام قدرت در حال کوبیدن حرکت اربعین حسینی است.
آیت الله سید حسن عاملی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید حسن عاملی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد اربعین در دفتر امام جمعه اردبیل اظهار کرد: امپراطوری رسانه‌ای غرب با تمام قدرت در حال کوبیدن حرکت اربعین حسینی است.

وی افزود: این اجتماع عظیم ظرفیت این را دارد که تبدیل به اعتراض جهانی برای مدیریت اشتباهی در جهان باشد که به دست قدرت‌های استکباری افتاده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه اعتقاد ما بر این است که حادثه کربلا جریانی عادی و تاریخی نیست تصریح کرد: لازم است با زبان بین‌المللی در خصوص اهداف و اندیشه‌های زیبا و متعالی امام حسین‌(ع) با جهانیان صحبت کرد.

آیت‌الله عاملی بیان کرد: نظام استکباری آمریکا در صحن شورای عمومی سازمان ملل به تمامی کشورهای دنیا توهین و آنها را تهدید کرد که اگر به تصمیم اشتباه آمریکا در خصوص قدس رأی منفی دهند در همکاری با آنها تجدید نظر خواهد کرد.
وی با اشاره به جنایت‌های آمریکا و دولت‌های غربی در منطقه ادامه داد: وعده‌های پروردگار همچنان که در حادثه کربلا محقق شد در رویدادهای جهانی نیز محقق خواهد شد.

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: آزادی‌های غربی به صورت وسیع در سرزمین وحی در حال شکل گرفتن است و این نشان می‌دهد دنیا در یک خلاء اعتقادی بزرگ قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: با معنویت‌های مدرن و خرافی نمی‌توان جهان را اداره کرد و انسجام جریان‌های اعتراضی به مدیریت غلط در دنیا، پرورش ذهن‌ها و قلب‌های الهی از برکات مراسم اربعین خواهد بود./969//۱۰۲/خ

ارسال نظرات