۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۵۴۴۵۸۷
امام جمعه گرمی:

دین شهدا بر گردن ما خیلی بالاتر از خدمات‌ ما به خانواده شهدا است

امام جمعه گرمی مغان گفت: دین شهدا بر گردن ما خیلی بالاتر از خدماتی است که به خانواده شهدا ارائه می‌دهیم.
حجت الاسلام یدالله صفری امام جمعه گرمی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام یدالله صفری صبح امروز در نشستی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار کرد: همه مردم و من نیز به عنوان امام جمعه یک شهرستان مدیون شهدا و خانواده آن‌ها هستیم زیرا جانفشانی شهدا سبب امنیت کنونی است.

وی با بیان اینکه هرچقدر به خانواده شهدا خدمت کنیم بازهم ادای حق شهدا را بجا نیاورده‌ایم، افزود: شهدا از یکدیگر برای شهید شدن سبقت می‌گرفتند که واقعا این اقدام دل بزرگ می‌خواهد.

خطیب جمعه گرمی بیان کرد: همه مسؤولان باید از جایگاه خود و در حوزه فعالیت خود باید از عزت نفس خانواده شهدا مراقبت کنند و این یک وظیفه شرعی برای ادای دین به خون شهدا برای همه مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: ماهیت ذاتی این بنیاد بیشتر سنخیت و هدف‌گیری از امامان جمعه داشته و باید در راستای بهره‌گیری از فرمایشات امامان جامعه باشد.

یاسر شاهی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران موفق نخواهد شد مگر آنکه از مشاوره امامان جمعه بهره‌مند شده و فرمایشات آن‌ها را در اولویت قرار دهند و در مقابل مسؤولان ارشد از این بنیاد معنوی حمایت کنند.

وی بر لزوم بالا بردن عزت و اقتدار خانواده شهدا در میان دستگاه‌های دولتی تاکید کرد و گفت: اگر بنیاد شهید به شرایط مطلوبی برای رفع مطالبات خانواده‌های شهدا نرسد، مشکلات این خانواده‌های معظم فراگیرتر خواهد شد./969//۱۰۲/خ

ارسال نظرات