۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۴۴۶۵۵
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

۹ دی، فرصتی برای آزمودن دینداران و مدعیان همراهی با ولایت است

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه ماهیت ناخالصان در نهم دی ماه آشکار شد، گفت: ۹ دی، فرصتی برای آزمودن دینداران و مدعیان همراه ولایت است.
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی که در سالن اجتماعات صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به اینکه 9 دی رویدادی بزرگ و ارزشی و مورد توجه رهبری است، اظهار داشت: خروجی های نهم دی برای نظام اسلامی بسیار زیاد بود و در چنین روزی بار دیگر اثرگذاری باورهای دینی را شاهد شدیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه حرکت ملی در 9 دی برای دفاع از عاشورا و ائمه هدی به نمایش درآمد، افزود: در چنین روزی جایگاه، عظمت، مقبولیت و همراهی مردم با رهبری و ولایت فقیه نشان داده شد و مردم در دفاع از ولایت مطلقه فقیه حضورشان را ثابت کردند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دفاع مردم از ولایت فقیه در حماسه 9 دی محاسبات دشمن را به هم زد، عنوان داشت: این روز فرصتی بود برای غربالگری افرادی که دم از وابستگی به انقلاب اسلام، امام و رهبری را سر می دادند و به واقع خواص در چنین روزی محک زده شدند و علاقه مندی و ارادت احزاب و جریان های سیاسی به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی بر همگان مبرهن شد.

حجت الاسلام سپهر ادامه داد: 9 دی، عاشورای ملت ایران است و چنین روزی، فرصتی برای آزماییدن دینداری و همراهان ولایت بود.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه انقلاب اسلامی را برای ده ها سال بیمه کرد، افزود: ماهیت ناخالصان در نهم دی ماه آشکار شد و بزرگداشت چنین روزی برای مخالفان ولایت و رهبری بسیار گران تمام می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه نهم دی ماه به یک اسطوره ارزشی و یوم الله ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی برای بازخوانی فتنه، فتنه گران و حامیانش تبدیل شد، تصریح کرد: پاسداشت چنین رویداد بزرگی بر دوش نهادهای وابسته به انقلاب اسلامی و رهبری است./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات