۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۵۴۴۶۹۵
رییس‌کل دادگستری استان اردبیل:

پیشگیری از وقوع جرم در اردبیل توسعه می‌یابد

رییس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: در راستای کاهش میزان جرایم در سطح استان، اقداماتی همچون پیشگیری از وقوع جرم در اردبیل توسعه می‌یابد.
حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی رییس‌کل دادگستری استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان اردبیل اظهار داشت: بهره‌مندی و استفاده از فن‌آوری‌های نوین و خدمات الکترونیکی در راستای ارایه بهینه خدمت به مردم از اولویت‌های بوده و در این زمینه در استان تلاش می‌شود.

رییس‌کل دادگستری استان اردبیل افزود: پرداختن به مسایل فرهنگی، اقدامات انجام گرفته در راستای پیشگیری از وقوع جرم و جذب قضات و کارمندان از دیگر فعالیت‌ها و اقدامات مهم در طول سال‌های اخیر بوده است که تلاش‌ها در این حوزه تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به نقش حفاظت اطلاعات گفت: انجام رسالت خطیر مجموعه قضایی مستلزم بهره‌مندی از نیروی کارآمد، متخصص با ارزش، مومن و متعهد است که در این بین حفاظت اطلاعات نقش صیانت، حفاظت و مراقبت از نیروها را بر عهده دارد تا تشکیلات قضایی در اجرای قوانین و مقررات و احکام الهی به بهترین نحو عمل کند و خللی در آن ایجاد نشود.

رییس سابق حفاظت و اطلاعات دادگستری استان اردبیل نیز با ارایه گزارش اقدامات انجام گرفته در طول مدیریت خود بیان کرد: مبارزه با کارچاق کنی، مبارزه با فساد اداری و برخی اقدامات دیگر از جمله فعالیت‌هایی بوده که با جدیت در استان دنبال شده است.

حجت‌الاسلام محمودی تهیه و نصب تابلوهای هشدار دهنده اطلاعاتی را از دیگر اقدامات در مدت پنج سال مدیریت خود در این عنوان برشمرد و گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده  در سال‌های اخیر یگان حفاظت در دادگستری استان نیز تشکیل شده است.

در این آیین که با حضور رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌ حجت‌الاسلام محمودی به عنوان مدیر پیشین حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان اردبیل، محمد رضایی به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی شد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: تسنیم

ارسال نظرات