۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۵۴۴۶۹۸
از ابتدای امسال؛

۱۰۰۰ برنامه فرهنگی از سوی تبلیغات اسلامی البرز برگزار شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری یک هزار برنامه فرهنگی از سوی تبلیغات اسلامی البرز از ابتدای سال ۹۶ خبر داد.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی با اشاره به برگزاری یک هزار برنامه فرهنگی از سوی اداره تبلیغات اسلامی البرز از ابتدای سال جاری، اظهار داشت: تبلیغات اسلامی البرز با بهره‌گیری از پتانسیل روحانیون مستقر، مبلغین اعزامی، موسسات قرآنی، هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی دینی اقدام به برگزاری این برنامه‌ها کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه برگزاری سخنرانی با مضمون و محتوای اثرگذار فرهنگی با توجه به مناسبت‌های مذهبی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در طول سال و اجرای گفتمان دینی به منظور آگاهی بخشی به نسل جوان در سطح مدارس و دانشگاه‌ها از جمله فعالیت‌های تبلیغات اسلامی استان است. 

وی افزود: از دیگر موارد انجام شده برگزاری جلسات تفسیر و تحلیل قصه‌های قرآن کریم، مراسم کرسی تلاوت و محفل انس با قرآن کریم، برگزاری همایش‌ها و برنامه فرهنگی دینی از ابتدای سال قبل در ماه رمضان و محرم، برپایی نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه‌های استان، همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی به منظور برگزاری همایش و برنامه‌های مشترک و انعقاد تفاهم نامه همکاری فرهنگی دینی از ابتدای سال جاری است.

حجت الاسلام مسعودی با اشاره به اینکه با توجه به هجمه فرهنگی دشمن به‌ویژه در حوزه فضای مجازی و رسانه‌های جمعی از قبیل ماهواره باید حجم برنامه‌های فرهنگی از لحاظ کمی و کیفی توسعه یابد، بیان کرد: کمرنگ شدن آموزه‌ها و ارزش‌های دینی، جوانان را از راه درست زندگی منحرف و سستی و ضعف را در بین آن‌ها رواج می‌دهد و جامعه‌ای که دچار این عارضه شود دشمن به راحتی می‌تواند بر افکار و عقاید آن‌ها تسلط پیدا کند.

وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا آموزه‌ها و ارزش‌های دینی را به معنای واقعی در جامعه نهادینه کنیم که در این مسیر حضور مردم، دستگاه‌های فرهنگی با حمایت دستگاه‌های اجرایی ضروری است./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: تسنیم

ارسال نظرات