۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۵۴۴۷۰۵
مدیر قرآن و عترت ارشاد فارس اعلام کرد؛

برگزاری جشنواره ملی «آیات» به اردیبهشت ۹۷ موکول شد

مدیر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد استان فارس با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی هنرهای نمایشی «آیات» در شیراز، گفت: زمان برگزاری این جشنواره از بهمن ماه امسال به اردیبهشت ۹۷ موکول شد.
قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری رسا، مهدی احمدی از برگزاری نخستین جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره بنا بود بهمن ماه امسال در شیراز برگزار شود که به اردیبهشت ماه 97 موکول شده است. 

وی با بیان اینکه پیش از این شرکت‌کنندگان تا 16 آذرماه فرصت داشتند متون نمایشی خود را ارسال کنند، گفت: مهلت ارسال متون نمایشی و فیلم اجرای نمایش‌ها تمدید و تا آخر هفته اعلام می‌شود. 

احمدی با بیان اینکه این جشنواره در 3 بخش نمایش صحنه‌ای، خیابانی و عروسکی برگزار می‌شود، گفت: در هر بخش 6 اثر و 2 اثر نیز به انتخاب هیأت داوران انتخاب و در مجموع 20 اثر در این جشنواره اجرا می‌شود. 

مدیر قرآن و عترت ارشاد فارس با بیان اینکه این جشنواره به صورت 2 سالانه برگزار می‌شود، افزود: داستان‌های قرآنی و عترت، اقتباس از داستان‌های قرآن کریم، زندگی و سیره پیامبر اسلام و دیگر موضوعات مرتبط با دین از جمله موضوعاتی است که شرکت‌کنندگان باید مدنظر داشته باشند. 

احمدی با بیان اینکه بخش ویژه این جشنواره سوره مبارکه واقعه است، بیان کرد: ترویج و گسترش قرآن و عترت در حوزه هنرهای نمایشی و شناسایی ظرفیت‌های نمایشی در حوزه قرآن و عترت از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است. 

وی عنوان کرد: متن کامل فراخوان جشنواره به همراه شرایط ثبت‌نام در سایت آیات فارس ذکر شده و علاقه‌مندان می‌توانند به آدرس http://www.ayaatefars.com مراجعه کنند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: تسنیم

ارسال نظرات