۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۵۴۴۷۳۰
امام جمعه برج البراجنه بیروت:

آمریکا می خواهد قدس را به زندانی یهودی مبدل کند

امام جمعه برج البراجنه بیروت گفت: آمریکا درصدد تبدیل قدس به زندانی یهودی است.
حجت الاسلام احمد قبلان امام جمعه برج البراجنه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ احمد قبلان امام جمعه برج البراجنه بیروت در پیامی، فرارسیدن میلاد حضرت مسیح(ع) را تبریک گفت و افزود: لبنان کشور رحمت و محبت و همزیستی مشترک است و مقامات سیاسی مسؤول محافظت از این مساله هستند و اگر خیانت کنند کشور و ملت را به سوی تفرقه و شکاف سوق می دهند.

وی افزود: امیدواریم دولت و گروه های سیاسی با مسائل مختلف کشور همانند منزل و خانواده هایشان عمل کنند چرا که بسیاری از مشکلات کشور از مقدم شمردن خانواده خود بر ملت نشأت گرفته و وطن برای برخی سیاستمداران به ملک شخصی مبدل شده بود.

این روحانی لبنانی تأکید کرد که میلاد حضرت مسیح(ع) در حالی فرامی رسد که کشور در تنش و آشوب و تفرقه داخلی و منطقه ای غرق شده و همه این مسائل از میراث فتنه بین المللی نشأت می گیرد که منطقه را به حمام خون مبدل کرده است.

وی اظهار داشت: در حالی که آمریکا تلاش دارد قدس را به زندانی یهودی مبدل کند خداوند متعال اراده کرده است که میلاد مسیح به میلاد رحمت و محبت و مراسمی برای همه ادیان مبدل شود. لبنان نیز باید به کشور محبت و همزیستی مشترک و سیاست پاک مبدل شده و از خیانت به دور باشد.

حجت الاسلام قبلان ادامه داد: نمی توان میلاد حضرت مسیح(ع) به عنوان ضمانت الهی برای بشریت را از معیشت و امنیت و حقوق شخصی و اجتماعی دور دانست. سیاست های دونالد ترامپ برای یهودی سازی قدس و غرق کردن یمن در دریای خون و شکاف در سوریه و از هم گسیختگی عراق و تجزیه منطقه کاملا فاسد و باطل است./980/ب903/د

ارسال نظرات