۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۵۴۴۷۹۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

کلیپ و نرم‌افزار موضوعی ۹ دی در زنجان رونمایی می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از رونمایی کلیپی با عنوان " چشم بیدار خبر داد و گفت: همچنین به همین مناسبت نماهنگ دیگری با عنوان "بصیرت"، نرم افزار "بی خواص" و بروشور"۲۲ گناه نابخشودنی" تولید و پخش خواهد شد.
حجت‌الا‌سلام صفی‌یاری

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در راستای تببین حماسه 9 دی برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این حماسه موجب تعمیق رابطه مردم با رهبری و حاوی پیام‌های بزرگی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حضور مردم در حماسه 9 دی آتش فراگیر فتنه را خاموش کرد، گفت: در چنین فضایی جریان گفتمان انقلاب در حوزه‌های مختلف به ویژه حماسه ۹ دی بسیار موثر خواهد بود.

صفی‌یاری با بیان اینکه برای پاسداشت حماسه 9 دی باید همه در صحنه حضور داشته باشند، افزود: بنابر توصیه رهبر معظم انقلاب به حماسه 9 دی نباید به صورت ویترینی و شعاری نگاه شود.

وی با اشاره به اینکه برای تبیین حماسه 9 دی در استان نیاز به یک نهضت تبیینی است که البته این مهم در استان در حال انجام است، گفت: در این زمینه از ظرفیت هیأت‌های مذهبی نیز استفاده می‌شود.

در گزارش فارس، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه از رونمایی کلیپی با عنوان " چشم بیدار خبر داد و افزود: همچنین به همین مناسبت نماهنگ دیگری با عنوان "بصیرت"، نرم افزار "بی خواص" و بروشور"۲۲ گناه نابخشودنی" تولید و پخش خواهد شد.

صفی‌یاری با اشاره به اینکه کلیپ‍‌های تهیه شده در بین جوامع وابسته از جمله بانون فرهیخته و کارگروه‌های مختلف از جمله کانون‌ها و مؤسسات قرآنی توزیع شده است، افزود: این اقدام به منظور تببین هرچه بهتر حماسه 9 دی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هیأت‌های مذهبی در تحقق حماسه ۹ دی نقش بسزایی داشتند و نقش خود را در جریان فتنه ۸۸ به خوبی ایفا کرده و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی را پدید آوردند، از همین رو امسال در این زمینه 20 هیأت محوری فعالیت خواهند کرد./۹۶۹//۱۰۲/خ

 

 

ارسال نظرات