۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۵۴۴۸۰۵

الوفاق بحرین صدور حکم اعدام از سوی دادگاه نظامی را محکوم کرد

جمعیت الوفاق اسلامی بحرین صدور حکم اعدام علیه ۶ شهروند از سوی دادگاه نظامی آل خلیفه را محکوم کرد.
جمعیت الوفاق اسلامی بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، دادگاه سری نظامی بحرین امروز با صدور حکمی 6 تن از شهروندان انقلابی این کشور را به اعدام محکوم کرد. 

جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در پیامی ضمن بی ارزش شمردن این حکم نوشت: همه این احکام باطل بوده و بر اساس اقدامات غیرانسانی یعنی گرفتن اعتراف بر اساس شکنجه شدید با استفاده از برق و تهدید به تجاوز به ناموس و ربودن طولانی مدت شهروندان صادر شده است.

این جمعیت افزود: جامعه جهانی باید غبار سکوت را از خود دور کرده و به صورت آزادانه در برابر این جنایت و تجاوزهای ناشی از عدم وجود عدالت در بحرین بایستد.

الوفاق تصریح کرد: نظام بحرین آمادگی و توانایی اداره کشور را بر اساس این شیوه انتقامی ندارد، ساده ترین حق مردم در دستگاه قضایی سلب شده و نظام از دستگاه قضا و امنیت و تجاوز به ساده ترین مقدمات زندگی برای مجازات معارضان دیکتاتوری و فساد و استبداد استفاده می کند.

این جمعیت بحرینی اظهار داشت: فقدان دولت و ارگان ها سبب می شود تا جهانیان در برابر مسؤولیت تاریخی تحرک برای نجات اغلب ملت بحرین که زیر ظلم و ستم و سرکوب به وسیله باند حاکم هستند، قرار گیرند. مردم بحرین به دلیل مطالبه دموکراسی و عدالت و آزادی و احترام به حقوق بشر و تاسیس دولت مجازات می شوند./980/ب903/د

ارسال نظرات