۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۵۴۴۹۷۴
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

توطئه‌های دشمنان انقلاب به شدت در حال اجرا است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: دشمنان اسلام بیکار ننشسته و در دو عرصه داخلی و فراملی با شدت در حال اجرای نیات شوم خود علیه کشورمان هستند.
صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله صفایی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در همایش پنجم دی‌ماه به مناسبت سال‌روز استقرار سپاه در صنعت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر، اظهار داشت: دشمنان اسلام بیکار ننشسته و در دو عرصه داخلی و فراملی با شدت در حال اجرای نیات شوم خود بر علیه کشورمان هستند.

وی افزود: بخش عمده‌ این توطئه‌ها در عرصه فراملی بر علیه کشورمان صورت می‌گیرد و دشمنان این نظام به دنبال این هستند که یا زمینه‌سازی، ابهت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه بین‌المللی تحت شعاع قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: این توطئه‌ها از اوائل انقلاب توسط نظام استکباری و به رهبری آمریکا آغاز شده و منشا دسیسه‌های فراوان بر علیه نظام و مردم ایران تاکنون بوده است.

صفایی‌بوشهری یادآور شد: ناامن‌کردن فضای پروازها در ایران یک از مقاصد شوم جهان استکبار است تا طی آن زمینه اخلال و تخریب نظام جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و فراملی ایجاد و جهان را نسبت به ناامنی پروازها در کشورمان حساس کند.

وی بیان کرد: با شکل‌گیری سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه‌های کشور ، ضمن ایجاد یک امنیت پایدار در عرصه پروازها، این توطئه نیز نقش بر آب شد و هرگونه فعالیت تروریستی نیز در فرودگاه‌ها خنثی شده است./۹۶۹/د۱۰۳/ب۲

منبع: فارس

ارسال نظرات