۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۵۴۵۲۰۶
نماینده ولی‌فقیه در اردبیل:

مقابله با بیکاری در گرو فعال سازی ظرفیت‌های اقتصادی است

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل مقابله با بیکاری را در گرو فعال‌سازی ظرفیت‌های اقتصادی عنوان کرد.
آیت الله سید حسن عاملی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید حسن عاملی چهارشنبه در مجمع بسیج استان اردبیل تصریح کرد: ما در بخش‌های متعددی از جمله کشاورزی و گردشگری توانمندی‌های گسترده در استان داریم.

وی افزود: ضروری است تمامی نهادها و حوزه‌ها دست در دست هم داده و ظرفیت‌های اقتصادی حوزه‌های مختلف را با هدف اشتغال‌زایی فعال کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید به اینکه اقتصاد مقاومتی به این مقوله توجه ویژه داشته است، ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد، پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در هرکجا اجرا شده، پویایی اقتصادی را به دنبال دارد.

عاملی به اشاره به درایت و تدبیر حاکم در طرح موضوع اقتصاد مقاومتی متذکر شد: در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی حضور سپاه و بسیج نیز چشم‌گیر و ستودنی است.

امام‌جمعه اردبیل با تأکید به اینکه بسیج و سپاه امروز در عرصه‌های اقتصاد و اشتغال حضور قابل‌توجه دارند، تصریح کرد: این روحیه قابل ستایش بوده و در وضعیت فعلی که کشور به توسعه اقتصادی نیازمند است، اقدام سپاه و بسیج قابل‌توجه است.

وی هر اقدامی در راستای رفع مشکلات مردم و اشتغال جوانان را قابل تقدیر دانست و خواستار فرهنگ‌سازی چنین روحیه‌ای در سطح جامعه شد./۹۶۹//۱۰۲/خ

 

منبع: مهر

ارسال نظرات