۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۴۵۳۶۵
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی:

نفوذی‌ها به دنبال ایجاد نارضایتی از انقلاب هستند

حجت الاسلام سلیمی با تأکید بر تلاش‌های جریان نفوذی برای ایجاد دلسردی از انقلاب اسلامی در جامعه، گفت: نفوذی‌ها تلاش می‌کنند تفکر ناب انقلابی را به حاشیه ببرند.
حجت الاسلام سلیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در امامزاده سیدالکریم دولت آباد برخوار، حماسه 9 دی را یک حماسه عظیم و تجلی قدرت الهی عنوان کرد و گفت: واقعیت این است که با یک جریانی که اعتقاد جدی به مسیر امام خمینی ندارند در سال‌های اخیر بلکه از ابتدای انقلاب اسلامی روبرو هستیم.

وی در ادامه افزود: این جریان اعتقاد راسخ به مبانی امام خمینی نداشته و ندارد، متأسفانه برای اینکه بتوانند در مصدرهای تصمیم گیری و تصمیم سازی ورود پیدا کنند تغییر قیافه دادند و ضربه‌های اساسی هم از ابتدای انقلاب به نظام مقدس اسلامی وارد کرده‌اند.

بمب‌گذاری‌ها و ترورهای ابتدای انقلاب کار نفوذی‌ها بوده است

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، به هشدارهای قرآن نسبت به ضرورت هشیاری از ورود نفوذی‌ها، تصریح کرد: قصه نفودی‌های طول تاریخ انقلاب اسلامی را یادمان نرفته است، رخدادهایی نظیر انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، انفجار دفتر نخست وزیری، ترور شهید آیت و دیگر شخصیت‌های انقلاب اسلامی همه حاصل اقدامات نفوذی ها بوده است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متأسفانه نفوذی‌ها در کشور تکثیر شده‌اند و درحال تلاش برای ایجاد بدبینی و یأس و ناامیدی در میان مردم هستند، نفوذی‌ها مانع تصمیم گیری مسؤولان در زمان لازم می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مسؤول میز ایران در سیا، در سفر به آفریقا با یک زن مسلمان ازدواج می کند و تظاهر به اسلام می‌کند، او می‌گوید من دو مسؤولیت در سازمان سیا دارم، یکی تربیت سازمان‌های تروریستی است و دیگری جمع آوری اطلاعات درباره منافع و مقاصد استکبار، او استفاده از نفوذی‌ها را یکی از راهبردهای خود برای پیشبرد اهدافش در کشورهای مختلف بیان کرده است.

نفوذی تلاش می‌کند روحیه انقلابی‌گری را از مردم بگیرد

حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه وزیر خارجه انگلیس می‌گوید در ایران از عناصر داخلی برای تغییر حکومت استفاده و از آنها پشتیبانی می‌کنیم، اظهار کرد: افرادی نفوذی‌های اینها در کشور هستند که اقدام به جاسوسی و پیاده سازی اهداف دشمن در کشور می‌کنند.

وی ادامه داد: نفوذی‌ها تلاش می‌کنند تفکر ناب انقلابی را به حاشیه ببرند، جمع آوری اطلاعات و فروش اطلاعات از اقدامات فاحش و روشنی است که نفوذی‌ها انجام می‌دهند اما آنها وظایف پنهانی نظیر ناامید کردن مردم، فرصت سوزی و از بین بردن ظرفیت‌های کشور را هم برعهده دارند.

حجت الاسلام سلیمی به چشم داشتن دشمن نسبت به نتایج مذاکرات و بی‌ثمر بودن آن اشاره کرد و گفت: اقدام دیگر نفوذی‌ها که برای غرب بسیار مهم هستند و حاضر هستند برای آنها پول‌های بسیار زیاد هزینه کنند، این است که تا دفتر عالی‌ترین مقامات نفوذ می‌کنند، همانطور که جیسون رضاییان تا دفتر ریاست جمهوری نفوذ کرد ولی بعد از بازداشت آزاد شد و به آمریکا سفر کرد.

وی تلاش برای فراموش شدن گفتمان انقلاب اسلامی را از اقدامات دیگر نفوذی‌ها دانست و تصریح کرد: نفوذی‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی در کشور حضور داشتند ولی متأسفانه بعضی این موضوع را جدی نمی‌گیرند، شاهد هستیم اشخاصی نظیر دری اصفهانی در تیم مذاکره کننده هسته‌ای حضور دارند و جاسوسی می‌کنند، جای سؤال است که چگونه چنین اشخاصی در تیم هسته‌ای حضور داشتند و پیش از مذاکرات برنامه ریزی‌های مذاکرات را برای دشمنان ضبط و به آنها انتقال می‌دهند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بارها در مجلس شورای اسلامی سؤال کرده‌ایم که چه کسانی امثال دری اصفهانی را به تیم مذاکره کننده معرفی کردند که تا کنون پاسخی نشنیده‌ایم./1304/پ203/ب1

ارسال نظرات