۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۵۴۵۴۵۷
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

جریان فتنه به صورت خاموش در حال حرکت است

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز نیز جریان فتنه به صورت خاموش در حال حرکت است و شاید یک ۹ دی دیگری نیاز است، تصریح کرد: هنوز برخی باور نکرده‌اند که نمی‌توان دلخوش به غرب و شرق بود.
حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی سال ۱۳۸۸ که در سالن آمفی تئاتر علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار شد، اظهار کرد: حماسه ۹ دی حماسه بزرگ مردم ایران و تجلی بصیرت، موقعیت شناسی، دشمن شناسی و ... و معرفت مردم شریف ایران است.

وی افزود: برای اینکه بدانیم حرکت ما منفی و یا مثبت است، نیازمند معرفت هستیم، در این راستا ابتدا باید موقعیت را تشخیص و در سایه آن دوست و دشمن را شناخته و آینده‌نگر بود.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه هر مقدار حرکت بزرگ باشد نیازمند معرفت بیشتر است، تصریح کرد: ما باید بدانیم که انقلاب اسلامی ایران در کدام برهه از تاریخ بشری روی داده و چه تغییری در دنیا ایجاد کرده است. 

دولابی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران معادله قدرت را در جهان به نفع انبیای الهی تغییر و د راستای حرکت به سوی انقلاب امام زمان(عج) حرکت داد، خاطرنشان کرد: سیطره آمریکا و استکبار جهانی از جنوب غرب آسیا در حال برچیده شدن است و این طبیعی بوده که آنها از هر فرصتی برای آتش انداختن به این انقلاب بهره خواهند برد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۸ ایران در اوج قدرت بود و به لحاظ پیشرفت علمی در بخش‌های مختلف حرکت رو به جلویی داشت، تصریح کرد: در انتخابات پرشور آن سال که با مشارکت ۴۰ میلیونی برگزار شد، عده‌ای در این زمان حرکاتی انجام دادند که حرکت رو به اوج انقلاب اسلامی را دچار اختلال و دشمنان را امیدوار کرد.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این عده به بهانه یک دروغ بزرگ به نام تقلب حرکاتی انجام داده که بعدها همه آنها به دروغ بودن آن اذعان کردند، ابراز کرد: در این زمان دشمن امیدوار شده تحریم را تشدید و مردم را به جان هم انداخت.

دولابی با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ ارزش و عظمتی غیر قابل وصف دارد، خاطرنشان کرد: در این روز رودخانه زلال مردم ایران بود که زباله‌ها را شست.

وی با اشاره به اینکه خساراتی که بانیان فتنه سال ۱۳۸۸ وارد کردند، همچنان نیز باقی بوده و تحریم وجود دارد، خاطرنشان کرد: در ۹ دی مردم معرفت به خرج داده و در آن روز عده‌ای نیز متوجه شدند که در ابتدا بازی خورده و یک حماسه پرشور در ۹ دی به راه افتاد که چون خونی تازه در رگ های انقلاب اسلامی تزریق شد.

وی با بیان اینکه امروز نیز جریان فتنه به صورت خاموش در حال حرکت است و شاید یک ۹ دی دیگری نیاز است، تصریح کرد: هنوز برخی باور نکرده‌اند که نمی‌توان دلخوش به غرب و شرق بود.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آنهایی که توقع داشتند با برجام همه مشکلات مردم حل شود و همه تعهدات خود را نیز پیش پیش انجام دادند، چه نتیجه‌ای حاصل شد، اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای هنوز به دنبال مذاکره هستند و بعد از مذاکره بر سر موشک که مطرح شده، مذاکره بر سر حقوق بشر را مطرح خواهند کرد.

دولابی ادامه داد: منظور از مذاکره بر سر حقوق بشر یعنی فرهنگ لاابالی گری را حاکم کنند که در این بین دانشجو و دانشگاه نقش مهمی در روشنگری این موضوع دارد./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: فارس

ارسال نظرات