۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۵۴۵۴۵۹
حجت الاسلام جلیلیان:

۹ دی کشور را در برابر توطئه های دشمن بیمه کرد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان خلق حماسه ۹ دی را بیمه کننده کشور در برابر توطئه دشمنان نظام خواند و گفت: در شرایط بحرانی همواره باید پشت سر رهبر معظم انقلاب و در مسیر ولایت قدم برداریم تا توطئه های دشمنان خنثی شود.
حجت الاسلام جلیلیان لرستان جلیلیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی که در مسجد امام خمینی(ره) بروجرد برگزار شد، گفت: فتنه 88 از سوی دشمنان نظام در راستای براندازی نظام رخ داد.

وی با اشاره به ایجاد آشوب و ناامنی در کشور در جریان فتنه 88 افزود: 9 دی و حضور با بصیرت مردم در این روز تاریخی سبب بیمه شدن کشور در برابر استکبار و دشمنان انقلاب و امنیت کشور شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به دنیا طلبی و جاه طلبی برخی خواص در طول تاریخ عنوان داشت: این امر سبب ایستادگی در برابر ولایت و رهبری شده و در تاریخ انقلاب اسلامی بارها تکرار شده است و به پشتوانه مردمی این هجمه ها خنثی شده است.

وی مردم را سرمایه های این کشور و مملکت خواند و گفت: مسؤولان باید قدر این حضور را بدانند و در عرصه خدمت رسانی به خوبی ایفای نقش کنند تا موجبات رضایت مردم را فراهم سازند.

حجت الاسلام جلیلیان با تأکید بر اینکه خدمت صادقانه سرلوحه کار مدیران و مسؤولان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: تحقق این مهم موجبات رضایتمندی مردم و یأس و ناامیدی دشمنان نظام را فراهم می آورد.

وی با اشاره به اینکه در جریان فتنه 88 به مقدسات توهین شد، ادامه داد: مردم با حضوری پرشور و با بصیرت در راهپیمایی 9 دی 1388 به تظاهرات هواداران جنبش سبز در تاسوعا و عاشورای حسینی واکنش نشان دادند و در راستای پاسداری از ارزش های دینی همه با هم یک صدا شدند و ریشه فتنه را خشکانیدند.

حجت الاسلام جلیلیان با یادآوری به اینکه انگلیس و آمریکا پشت پرده فتنه 88 بودند، ادامه داد: بصیرت، تقوا و دانایی ملت ایران اسلامی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب سبب نقش برآب شدن توطئه های استکبار شد و چهره خواص بی بصیرت برای همگان آشکار شد.

دشمنان در عرصه نظامی قدرت مقابله با ایران را ندارند

وی با اشاره به عدم توانایی دشمنان انقلاب در عرصه نظامی و مقابله با ایران اسلامی بیان کرد: دشمن با طرح دسیسه های مختلف برای ضربه زدن به نظام و انقلاب در تلاش است که باید همواره هوشیار باشیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل(ع) لرستان در پایان تصریح کرد: در شرایط حساس و بحرانی مردم باید با بصیرت و هوشیاری در مسیر ولایت و رهبری گام برداشته تا بتوانند حق را از باطل تشخیص دهند و توطئه های دشمنان را خنثی کنند./9459/پ203/ب1

ارسال نظرات