۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۵۴۵۶۱۸

انتقاد عضو ارشد مقاومت از استمرار روابط برخی دولت‎های اسلامی با رژیم صهیونیستی

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان از استمرار رابطه میان برخی دولت های اسلامی با رژیم صهیونیستی ابراز تاسف کرد.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم همبستگی با قدس که در منطقه مارون الرأس برگزار شد، گفت: اقدامات آمریکا علیه قدس یک فرصت واقعی برای بازگشت قطب نما به سوی فلسطین، بیدار شدن امت، برانگیخته شدن روحیه مقاومت، بنای استراتژی یکپارچه علیه دشمن صهیونیستی و تحریک انتفاضه به شمار می آید.

وی افزود: مساله فلسطین همواره باید در خط مقدم و اولویت ها قرار داشته باشد چرا که توجه به این مساله در جوامع اسلامی ناچیز بود.

عضو ارشد مقاومت از عدم واکنش و ارائه طرح از سوی دولت های عربی و اسلامی علیه این تصمیم آمریکا ابراز تأسف کرد و بیان داشت: دولت های عربی و اسلامی در برابر گستاخی دونالد ترامپ نسبت به همه جهانیان اقدام قابل توجهی نداشته و روابط خود را با رژیم صهیونیستی قطع نکرده اند.

وی با اشاره به عدم کوتاه آمدن ملت فلسطین از سرزمین خود تصریح کرد: تلاش های فراوانی برای تسلیم ملت فلسطین و کوتاه آمدن از مقاومت علیه اشغالگران انجام گرفت اما هیچ کدام از این اقدامات نتوانست گزینه انتفاضه و مقاومت را از بین ببرد و ملت فداکار را از سرزمین خود دور کند.

حجت الاسلام دعموش رژیم صهیونیستی را اشغالگر و غاصب دائمی برشمرد و گفت: حزب الله اعلام می کند همیشه در کنار ملت فلسطین و مساله حق آن ایستاده و حتی اگر جهانیان از این مساله کوتاه بیایند به آن پایبند خواهد ماند و از هیچ تلاشی برای یاری فلسطینیان و باقی ماندن قدس به عنوان پایتخت دائمی فلسطین دریغ نمی کند./980/ب903/د

ارسال نظرات