۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۵۴۵۶۹۸
با انتشار بیانیه‌ای مطرح شد؛

لزوم تلاش مسؤولان برای رسیدگی خواسته‌های مردم

جامعه روحانیت مبارز و جبهه اصولگرایان استان زنجان طی بیانیه ای اعلام کرد: از مسؤولان انتظار می‌رود با درایت و تدبیر برای ناکامی‌های دشمنان توطئه‌گر و رسیدگی به خواسته‌های به حق مردم عزیز کوشا باشند.
بیانیه

به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه روحانیت مبارز و جبهه اصولگرایان استان زنجان بیانیه‌ای را منتشر کرده، که در آن بر لزوم تلاش مسؤولان برای پاسخگویی به خواسته‌های مردم تاکید شده است، در این بیانیه آمده است.

با درود به روان پاک بنیانگذار نظام جمهور اسلامی ایران و ارواح به خون خفته شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و سلام خالصانه به ساحت مقدس ولی عصر(عج) و نائب برحقش رهبری معظم انقلاب اسلامی وهمه تلاشگران جبهه حق علیه باطل.

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با ناکامی در  تمام تلاش‌های مخرب بار دیگر، نظام متکی بر مردم و بنا شده بر خاک گلگون ایران اسلامی را نشانه گرفته است و با استفاده از احساسات پاک جوانان این مرز و بوم در فکر تضعیف این درخت تنومند ایران اسلامی است.

ملت باهوش، بصیر، با تدبیر و بااستقامت، تمام توطئه‌ها را خنثی کرده و این بار نیز آگاهانه دشمن را مایوس خواهند کرد.

از مسؤولان نیز انتظار می‌رود، با درایت و تدبیر برای ناکامی دشمنان توطئه‌گر و رسیدگی به خواسته‌های به حق مردم عزیز کوشا باشند./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: فارس

ارسال نظرات