۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۵۴۵۸۱۴
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

برنامه دشمن فعال کردن منافقین در داخل کشور برای ایجاد ناآرامی است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه از دو سال قبل برنامه تنظیمی آمریکا با عربستان فعال کردن منافقین در داخل کشور برای ایجاد ناآرامی است، گفت: بهترین موقع را هم در آستانه دهه فجر انتخاب کرده‌اند.
آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برای دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی مربوط به همه ملت و همه کسانی است که انقلاب کرده و دل در گرو انقلاب دارند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در مصادره هیچ شخص، گروه، اداره و سازمانی نیست، منتهی ساز و کاری برای هماهنگی لازم است که البته برای اولین بار نیست که انجام می‌شود و همه در این زمینه با تجربه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه تاکید ما بر این است که برنامه‌های دهه فجر باید به صورت مردمی برگزار شود، افزود: باید دقت کنیم بعضی حرف‌هایی هم نزنیم که آنهایی را که می خواهند کاری را انجام دهند به لج و لجبازی بیندازیم.

وی با بیان اینکه نکته دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که  انعکاس خدمات انقلاب در دوره 40 ساله خیلی خوب و لازم است، گفت: اما یادمان باشد که در این دو سالی که ما بمباران ناکارآمدی دولت را خواستیم نشان بدهیم، دودش به چشم نظام رفت.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی تصریح کرد: حالا در خیابانی خیلی کارها شده است، اما مثلا یک چاله‌ای هم در آنجا درآمده است، ما آمدیم چاله را مثل چاه نشان دادیم، چون که معتقد بودیم که ناکارآمدی آن مسؤول را نشان دهیم و از طرفی به مشکلات و مطالبات موجود در جامعه دامن زدیم، هرچند هیچکس منکر مشکلات نیست، اما بنا هم نیست معجزه شود، یک شبه حل شود، بلکه باید با همراهی حل شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: اصلا این دولت ناکارآمد است، خروجی می‌شود انقلاب اسلامی با تفکر دینی بعد از 40 سال نتوانست کار کند، رئیس جمهور و هیأت دولت فعلی مثل سایر دولت‌ها چهار روز هستند و بعد هم دنبال زندگی خود می‌روند، چون در کشور ما کسی حسابرسی نمی‌کند، بگوید آقا در این چهار سال که مسؤولیت داشتی چه کار کردی؟

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه از دو سال قبل برنامه تنظیمی آمریکا با عربستان فعال کردن منافقین در داخل کشور برای ایجاد ناآرامی است، تصریح کرد: بهترین موقع را هم در آستانه دهه فجر انتخاب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این آشوب‌های چند روزه یک نوع تمرین بود، ممکن است جسته و گریخته ادامه داشته باشد و یا ممکن است یک آزمونی برای میزان حساسیت‌ها بوده باشد تا بدانند مردم چقدر در میدان هستند و چه واکنشی نشان خواهند داد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه این آشوب‌ها همچون داستان کتاب آیات شیطانی است، تصریح کرد: خودشان هم می‌دانستند این کتاب چه بود، اما با این کار می‌خواستند نبض حساسیت جوامع اسلامی را ارزیابی کنند، حتی ممکن بود خودشان او را بکشند اما دیدند اگر کشته شود، فتوای امام اجرایی شده است، به هر قیمتی بود تلاش کردند فتوای امام اجرا نشود، حتی احتمال می‌دهم اگر این فرد هم کشته شود تا 10 سال اعلام نکنند برای اینکه اقتدار فتوای امام و نقطه نظرات فقهای مسلمان در دنیا جا بیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی تصریح کرد: در واقع تمام تلاش آنها این است که نظام دینی ناکارآمد است و برای آنها این جریان و یا دیگری فرقی ندارد.

وی با بیان اینکه در این دو سال به بهانه انعکاس مشکلات سیاه نمایی‌هایی شده است، گفت: باید دستاوردها در مقایسه با گذشته منعکس شود و کمی هم منصفانه قضاوت کنیم، مشکلات، بیکاری و گرانی است و کسی نمی‌گوید، اما باید منصفانه گفته شود./۹۶۹/د102/ب1

منبع: فارس

ارسال نظرات