۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۵۸۵۵
ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین:

هیچ راهی جز سرنگونی آل خلیفه وجود ندارد

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین اظهار داشت که هیچ راهی جز سرنگونی آل خلیفه وجود ندارد.
ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در پیامی فرارسیدن سال جدید میلادی را به ملت بحرین تبریک گفت و بر لزوم ادامه انقلاب مردمی در این کشور تأکید کرد.

در این پیام آمده است: ما همچنان بر مواضع خود تا سرنگونی نظام آل خلیفه در بحرین پایبند خواهیم ماند. با فرارسیدن سال جدید میلادی و نزدیکی ورود انقلاب بحرین به هفتمین سال تأکید می کنیم که هیچ حلی در بحرین جز سرنگونی نظام حاکم وجود ندارد.

این ائتلاف افزود: حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین از کوچکترین صلاحیت برای درمان بحران سیاسی عاجز است و هیچ استقلالی در رأی نداشته و تحت تسلط نظامی عربستان و امارات قرار دارد.

14 فوریه هرگونه صلح و گفت وگو با نظام را رد کرد و اظهار داشت: از قشرهای مختلف ملت می خواهیم خود را برای برگزاری مراسم باشکوه هفتمین سالروز آغاز انقلاب آماده کرده و به اقدامات مختلف جهت تحریم انتخابات آینده پارلمان دست بزنند.

در بخش پایانی با نامگذاری سال 2018 میلادی به «سال پافشاری و ثبات»، از پدر شهید سامی مشیمع به عنوان شخصیت سال به دلیل مواضع قدرتمندانه پس از اعدام فرزند وی و همچنین فریاد «ما رأیت الا جمیلا» یاد شده است./980/ب903/د

ارسال نظرات