۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۵۴۶۰۱۰
حجت الاسلام عبادی:

فتنه و تحریم دشمن نمی تواند جلوی ملت ایران را بگیرد

نماینده مجلس با بیان اینکه دشمن در طول انقلاب سخت ترین تحریم ها را علیه ایران ایجاد کرد، گفت: توطئه های خارجی، منافقان داخلی، فتنه ها و تحریم ها نمی توانند جلوی ملت ایران را بگیرند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در راهپیمایی مردم بیرجند علیه هنجارشکنان اظهار داشت: امام راحل به ملت ایران عزت داد و ملت که در زمانی نوکر استعمار بود امروز آقای خود شده است.

وی گفت: مردم در گذشته از سوی استعمارگران و ایادی آن ها تحقیر شدند و ذلت به آن ها دست داده بود اما امروز مردم ایران احساس عزت می کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم با فرمایشات امام راحل به خودباوری رسید و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به دست آمد.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های استعمارگران آغاز شد و هشت سال دفاع مقدس را به این ملت تحمیل کردند و در درون ایران نیز منافقان تلاش داشتند تا کشور را شکست دهند.

وی ادامه داد: برای اینکه چالش ایجاد کنند توطئه های بسیاری را علیه این ملت درست کردند اما ملت ایران در مقابل آن ها ایستادگی کرده و توطئه ها و دسیسه های داخلی را ناکام گذاشت.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بسیاری از اهداف دشمنان برای این بوده است که مسؤولان و قوای سه گانه و دستگاه های حاکمیتی با فتنه و جنگ مشغول کنند تا نتوانند به مسائل داخلی بپردازند و امورات را اصلاح کنند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر به اماکن عمومی آسیب رسیده است، اظهار کرد: دشمن می خواهد آن قدر ما را با فتنه و اغتشاش مشغول کند تا از مسائل داخلی غافل بمانیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران مستحکم است و با این اغتشاشات و آسیب ها نمی لرزد، دشمن قصد دارد تا انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و سیستم اداری رونق داده نشود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان و ایادی استکبار نگذاشتند تا به درستی به اسلام عمل شود، گفت: امام راحل انقلاب کرد و امروز ملت ایران با رهبری ولایت فقیه انقلاب را ادامه می دهد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه امام راحل به خداوند متعال توکل کرد و انقلاب پیروز شد، عنوان کرد: توکل به خداوند سبب قوی شدن اراده ها می شود و ملت متوکل به هیچ عنوان شکست نمی خورد.

وی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون امدادهای غیبی و الهی وجود داشته است و بنا به گفته بزرگان این انقلاب به ظهور امام زمان(عج) متصل خواهد شد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی صاحب دارد و پرچم این انقلاب به دست امام زمان(عج) می رسد، گفت: توطئه های خارجی، منافقان داخلی، فتنه ها و تحریم ها نمی توانند جلوی ملت ایران را بگیرند.

حجت الاسلام عبادی اذعان داشت: ناآرامی ها و اغتشاشات برای این است که مسؤولان به اقتصاد و فرهنگ جامعه نپردازند و مشکلات را حل نکنند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های غربی ها این است که اقتصاد ایران را قفل کنند و اسلام، اقتصاد و استقلال جامعه را ناکارآمد جلوه دهند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مگر امروز آقای ترامپ به دنبال آزادی است؟ مگر مردم یمن را آزاد گذاشته است؟ مگر آقای ترامپ بمب های خوشه ای را به آل سعود نمی دهد تا آن ها علیه مردم یمن استفاده کنند؟

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه آقای ترامپ تصور می کند ملت ایران «مرگ بر آمریکا» را فراموش می کند ولی این آرزو را به گور خواهد برد، گفت: آیا انگلیس که از اغتشاشگران حمایت می کند به دنبال آزادی مردم است؟ ملت ایران باور نمی کند که آمریکا، انگلیس و اسرائیل به دنبال آزادی هستند.

وی با بیان اینکه دشمن در طول انقلاب سخت ترین تحریم ها را علیه ایران ایجاد کردند، ابراز کرد: آمریکا و ترامپ گرسنه هستند، ترامپ بهتر است به فکر بی خانمان های کشور خود باشد که گرسنه هستند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا حامی آل سعود است و اجازه نمی دهند مردم بحرین یک رأی برای خود انتخاب کنند، تصریح کرد: ملت ایران آزاد است و آزادی که شما تعریف می کنید را ملت ایران نمی خواهد.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی 10 سال بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند اما کمتر به فرمایشات ایشان توجه می شود، این مردم در خیابان ها هنجارشکن نبودند بلکه عاشق ولایت هستند اما از برخی نا به سامانی ها گلایه دارند.

وی افزود: دولت باید اقتصاد مقاومتی را پیاده کند و قوه قضائیه نیز با مفسدان اقتصادی مبارزه کند و هر مبارزه با مفسد اقتصادی و هر اقدام عملی باید در چارچوب نظام اسلامی باشد./880/پ203/ب1

ارسال نظرات