۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۵۴۶۰۷۴
نماینده ولی فقیه در استان البرز:

برای نابودی رجزخوانان سعودی و اسرائیلی همین سپاهیان و بسیجیان البرزی کافی هستند

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: رجزخوانان سعودی و اسرائیلی بدانند برای محو آنان از صحنه روزگار همین بسیجیان و سپاهیان استان البرز کافی هستند.
آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در البرز

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در حاشیه تجمع مردم کرج در محکومیت اقدام آشوبگرانه نفاق جویان خیابانی در میدان جمهوری کرج برگزار شد، گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی دیگر توان مقابله با سیل عظیم اراده ملت ایران را نداشته و در برابر آنان محکوم به شکست هستند.

وی افزود: رجزخوانی عربستان سعودی و اسرائیل اشغالگر برایشان هیچ فایده ای نخواهد داشت و همین نیروهای تأمین امنیت در استان البرز و سپاهیان و بسیجیان برای محو آنان از صحنه روزگار کافی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز ادامه داد: غبار و آلودگی هایی که توسط عده ای به مرور زمان بر جان انقلاب می نشیند با حماسه سازی های مردم در صحنه های مختلف غربال می شود و این فتنه انگیزی ها مانند کف بر روی آب است که با حضور دائمی مردم در عرصه از بین می رود.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه عوارض  و ناخالصی ها همیشه با استواری مردم در مسیر انقلاب از میان برداشته می شود اظهار داشت: دشمنان اسلام و نظام انقلابی ایران همواره با نقشه های جدید و تلاشهای روزافزون، قصد براندازی داشته و کمر به همت نابودی ما بسته اند ولی ناکامی نصیبشان شده است.

وی خاطر نشان کرد: آنان همیشه با مردم انقلابی روبرو شده اند که سینه خود را آماج تیر کینه ورزی ها کرده و با ایثار و ایستادگی توطئه های دشمن را نقش بر آب کرده اند./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: فارس

ارسال نظرات