۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۵۴۶۰۷۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

پاسخ ملت به اغتشاش‌گران سخت و کوبنده خواهد بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: پاسخ ملت به معاندین، بدخواهان نظام و اغتشاش‌گران سخت و کوبنده خواهد بود.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی مردمی میثاق با ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از آغاز شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا مانع ایجاد انقلاب اسلامی شوند، ولی انقلاب اسلامی با درایت و رهبری‌های حکیمانه معمار کبیر انقلاب شکل گرفت.

وی افزود: انقلاب اسلامی بر اساس تعالیم الهی و برای نشر و گسترش فرهنگ نورانی اسلام و در راستای تکریم انسان که مخلوق برجسته‌ای است، کار خود را آغاز کرد و در مقابل آن، دشمنان راه و اندیشه امام که این حرکت را به زیان اهداف خود دیده بودند به مقابله با آن پرداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی  استان بوشهر تصریح کرد: از آن جایی انقلاب اسلامی ما بر اساس تعالیم اسلامی و در مسیر عزت و رستگاری انسان تعریف شده، ظلم و ستم و زیاده‌خواهی را بر خود نمی‌تابد و وقتی نظامی با چنین تفکری بنا نهاده شد، غرب هم با تمام قوا به مقابله با آن برخاست و تقابل اسلام و کفر دارای سوابق دیرینه ای است.

سروستانی تاکید کرد: حدود چهار دهه از پیروزی نظام شکوهمند اسلامی می‌گذرد و این نظام مقدس به عنوان یک الگوی موفق در جامعه جهانی نقش خود را ایفا کرده است و استمرار این مدل حکومت‌داری با منافع و خوی استکباری دشمنان اسلام منافات دارد و لذا در مقاطع مختلف و از طرق گوناگون مزاحمت‌ها و دسیسه‌های مختلفی برای براندازی نظام اسلامی تدارک دیدند که پس از سقوط حکومت ستمشاهی جنگ 8 ساله را تحمیل کردند که در آن موقع با شکست مواجه شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: دشمنان از طریق سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ورود پیدا کردند و نتوانستند به اهداف خود برسند و امروز درخت انقلاب اسلامی تنومند شده و بر کشورهای مسلمان و مستضعف عالم سایه افکنده است.

وی گفت: دشمنان از هر طریق که ورود پیدا کردند با شکست مواجه شدند و به نتیجه رسیدند که از راه سخت نمی‌شود با این نظام درافتاد، لذا استراتژی مقابله نرم با نظام اسلامی را آغاز کردند که نمونه بارز آن فتنه 88 با تیتر تقلب در انتخابات و همراه کردن عده‌ای با خود بود.

سروستانی بیان کرد: در حرکت‌های اخیر مثلثی با عضویت هم پیمانان آمریکا شامل بعضی کشورهای غربی، اسرائیل و عوامل منطقه‌ای مثل خاندان آل‌سعود جریانات جدیدی را آغاز کردند و این اتفاق هم پس از شکست مفتضحانه آنها در منطقه در عراق و سوریه انجام گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر عنوان کرد: استکبار جهانی از طریق اتاق فکرشان با طراحی توطئه جدید حرکت خود را به بهانه مشکلات اقتصادی آغاز کرد و در ادامه کار شاهد حضور نیروهای سازماندهی شده آنها هستیم که برای مقابله با نظام اسلامی فعال شدند تا شاید بتوانند به اهداف خود برسند و این برای مردم مشکلات زیادی از جمله تخریب اموال عمومی، ایجاد مصائب مختلف برای مردم و ایجاد اغتشاش و نا امنی در جامعه اسلامی ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: عده‌ای بی‌اطلاع از این توطئه با نگاه گلایه‌مندی از وضعیت اقتصادی کشور در روزهای آغازین حرکت باعث ذوق‌زدگی سران استکباری و معاندین انقلاب شدند، اما وقتی برای همگان روشن شد که موضوع چیز دیگری است و دست اجانب در کار است بسیاری از همین مردم که به عنوان معترضین اقتصادی به خیابان‌ها آمده بودند، راه خود را از آنان جدا کردند و نظام اسلامی با رافت و مهربانی و تکریم برای هم میهنان با آنها برخورد کرد.

سروستانی گفت: امروز همه طبقات با یک نگرش و یک نگاه و متحد در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادند و به عنوان اتمام حجت برای دشمنان و فریب خوردگان داخلی خشم و انزجار خود را نسبت به اجانب و اغتشاش‌گران اعلام کردند.

وی بیان کرد: نظام با قاطعیت با کسانی که نظم و امنیت عمومی جامعه را دچار مشکل کنند برخورد و بار دیگر درس فراموش‌نشدنی به معاندین و خودفروختگان خواهند داد./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: فارس

ارسال نظرات