۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۴۶۰۷۷
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان تهران:

افزایش انسجام بین روحانیان ضرورت دارد

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: امروز افزایش انسجام بین روحانیان ضرورت دارد و بسیج طلاب پشتوانه بسیج ۲۰ میلیونی است.
مختار نظری

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ مختار نظری امروز در حاشیه کارگاه آموزشی ائمه جماعات و اساتید حوزه علمیه با محوریت موضوع نفوذ و راه‌های مقابله با آن اظهار داشت: این کارگاه با هدف افزایش انسجام بین روحانیان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ائمه جماعات بسیجی بوده و در طول سال با پایگاه‌های مقاومت بسیج در ارتباط هستند، باید بتوانیم وحدت و همگرایی از نظر تفکر سیاسی بین این مجموعه ایجاد کنیم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: برای تقدیر از زحمات روحانیانی که در جهت ترویج اندیشه بسیجی و تفکر امام راحل کوشا هستند، لازم است که سالی یک بار یک چنین تجمعی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌ نظری بیان داشت: با برگزاری این کارگاه‌ها، روحانیت در استان تهران با مسائل جاری کشور مخصوصاً حوادث رخ داده بیشتر آشنا شده و در جریان درست حل مسائل قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج طلاب پشتوانه بسیج ۲۰ میلیونی است و ما تکامل سلامت فکری بسیجیانمان را در جهت هدایت فکری آنان به سمت روحانیت می‌دانیم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: جایگاه روحانیان در پایگاه‌های بسیج و مساجد به‌عنوان مربی بسیار تأثیرگذار است و امروز ارزش تفکر ۲۰ میلیونی در خدمت امام و ولایت است و بخش قابل توجه آن این انسجام و همفکری را مدیون زحمات برادران و خواهران روحانی در سپاه استان هستیم.

حجت‌الاسلام‌ نظری ادامه داد: آنچه مهم بوده، آن است که بتوانیم الگوهای بسیج رفتاری را به مردم بشناسانیم؛ در دفاع مقدس بسیجیانی داشتیم که بدون هیچ ادعایی و انگیزه مادی در جهت حفظ و حراست جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و فدای کشور کردند.

وی تصریح کرد: امروز اگر بخواهیم تفکر بسیجی بین مردم ترویج داده شود، یک راهش آن است که الگوهای رفتاری خودمان را به مردم را شناسانده تا بدانند چگونه اگر حادثه‌ای در کشور رخ داد، از کشور و نظامشان حفاظت کنند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار داشت: به هر حال در زمان جنگ یک خطر بسیار عظیمی کشور را تهدید می‌کرد که با حضور ارتش و سپاه در کنار هم آن خطر رفع شد و امروز ما نیاز داریم تا از تجربیات بسیجیانمان در دفاع مقدس استفاده کنیم تا برای همیشه این تفکر نهادینه و استوار شود./۹۶۹/د102/ب1

منبع: فارس

ارسال نظرات