۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۵۴۶۰۷۹

بیانیه جبهه پایداری استان زنجان در محکومیت اغتشاشات اخیر

جبهه پایداری استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات و آشوب های اخیر، با دعوت از مردم در کمک به تداوم آرامش و امنیت عمومی، به صورت مصرانه و مجدانه پیگیر شنیدن مطالب و خواسته‌های مردم ایران از سوی دولتمردان شد.
بیانیه

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه پایداری استان زنجان در مورد حوادث اخیر روی داده در کشور بیانیه‌ای صادر کرده است که در ذیل می‌آید.

بسم الله الرحمن الرحیم.

پیشگاه ملت شریف و آگاه و قدرشناس ایران بویژه مردم ولایتمدار پایتخت شور و شعور حسینی استانمان زنجان؛

همانگونه تک تک مردم عزیز مستحضرند ملت ایران در تاریخ  پرافتخار خویش علی الخصوص در دو تا سه سده اخیر براى خلق حماسه‌های جدید و دستیابی به آرمان‌های بلند که برگرفته از دین اسلام و تمدن کهن و سراسر افتخارش باتمام توان، قوه و قدرت در صحنه‌های ایثارگرى و از خودگذشتگی حاضر شده و در تبعیت از حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام خون‌های زیادی را برای آبیاری ایران اسلامی نثار کردند.

در سایه این جان گذشتگی‌ها در سال 1357 توانست بر دولتی سرسپرده اجانب به ویژه آمریکای جهان خوار، پیروز شده و با رای قاطع خویشتن، نظام آرمانی را پایه‌گذاری کنند، تاسیس نظام اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) پیگیری تحقق آرمان‌های بلند مردم را در دستور کار خود قرار دهد.

جمهوری اسلامی تازه تاسیس شده برای عملی کردن آرمان‌های ملت (جمهوریت، اسلامیت، استقلال، آزادی، عدالت اجتماعی و رفاه عمومی )از تمام ظرفیت‌های فکری،علمی و عملی مردم بهره گرفته و تلاش کرد جایگاه کشور خود را در موقعیت ممتاز قرار دهد و در این راه علیرغم همه بی‌مهری‌های عناصر داخلی و توطئه‌های خارجی که مسیر حرکت را با در نظر داشتن همه کاستی‌ها و کمبودها به پیش ببرد.

لازم به ذکر است، که براى دستیابی به این دستاوردهای پرشکوه و افتخارآمیز اتصال سه مولفه (رهبری معظم انقلاب اسلامی در صحنه بودن و ماندن مردم بزرگ و آگاه ملت ایران توام با حاکم شدن ارزش‌های دینی و اعتقادی بر فضای جامعه توانسته است کشور را از پیچ‌های بزرگ و مخاطره آمیز عبور داده و آن را در صحنه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی پرچم دار حق طلبی، عدالت خواهی و کرامت انسانی قرار دهند.

در روزهای اخیر شاهد حوادث و رویدادهای قابل تامل در کشور بوده که نیازمند تحلیل و تفسیرهای واقعی، جامع و همه جانبه نگری باشد و ضرورت دارد دولتمردان و قوه مقننه و قضائیه با موشکافى واقع بینانه و توام با کلان‌نگری فکری و اندیشه در منافع ملی آنها را مورد تجزیه و تحلیل قراردهند.

جبهه پایداری استان زنجان ضمن محکوم کردن اغتشاشات و آشوب های اخیر که متاثر از هدایت‌ها و راهبردهای بیرون کشور می‌باشد، با دعوت از مردم در کمک به تداوم آرامش و امنیت عمومی، به صورت مصرانه و مجدانه پیگیر شنیدن مطالب و خواسته‌های مردم عزیز ایران از سوی دولتمردان در برش‌های ملی و استانی می‌باشد.

انتظار می رود، دولتمردان کشوری و استانی بدانند که شان، جزء خدمتگذاری این ملت همیشه در صحنه نداشته و نخواهد داشت لذا مسؤولانه و با برنامه‌ریزی‌های جامع وجامعه نگر تلاش کنند در ایجاد اشتغال مولد از بین بردن نابرابری‌های ناموجه، استقرار عدالت اجتماعی فراگیر در همه کشور، شفافیت در اجرای قانون برای همه، اطلاع رسانی شفاف در مورد عملکرد دستگاه‌ها و نهادها و همراه پاسخگو شدن در برابر مردم و رهبری معظم انقلاب را سرلوحه فعالیت‌ها و اقدامات خویش قرار دهند.

به مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه استان غواصان دریادل زنجان نیز عرض می‌کنیم، که با تعهد و رفتارمسؤولانه و با رویکرد خدمتگذاری پیگیری مطالبات و خواسته‌های آنان از قوای کشور خواهیم بود.

دبیر جبهه ی پایداری استان زنجان؛ علی باقری /۹۶۹/د102/ب1

منبع: فارس

ارسال نظرات